"ניגשנו לשני הפרקים האלה בחרדת קודש", הסביר. "כתבנו וצילמנו אותם בחרדת קודש עוד יותר גדולה. יש פה כל כך הרבה אנשים עם פוסט-טראומה במדינה הזאת, ואנחנו חוזרים לרגעים האלה, לשעות הקשות של שלוש בבוקר ולאחר מכן לשעה 06:29. אם האנשים האלה יצפו בזה, זה יעורר אצלם משהו קשה. לכן היינו חייבים להזהיר את הצופים".
הוא הבהיר כי לא מדובר במהלך יחסי ציבור: "זה נושא שיקר לליבנו. מי שמרגיש שזה יוצר לו אי נוחות, שיוותר על הפרקים האלה. לא יקרה כלום מבחינת עלילה, בשבוע הבא ממשיכים שוב בפרקים הרגילים".