כדי לקדם את התפריט החדש בחרו ברשת לפרסם תמונה של גבר מבוגר עם שעון יוקרתי כשלצידו כורעת בחורה צעירה לבושה בבגד ים. גבי גזית שוחח הבוקר עם ליוי וינטר, מנהלת תוכן ומדיה חברתית באתר "המקום הכי חם בגיהינום", שמובילה את המאבק נגד רשת ההמבורגרים.
וינטר התקשתה להסביר את הקשר בין התמונה הפרובוקטיבית לבין מסעדת המבורגרים: "הלוואי שיכולתי להסביר את הקשר, אני בעצמי לא מבינה אותו. זו לא פרסומת לשעונים, לא פרסומת לביקיני ולא לעגילים. לדעתי בין האישה והשעון שעונד הגבר המבוגר אין שום הבדל".