נתוני סקר TGI על החשיפה לעיתונות כתובה מאשרים באופן חד-משמעי כי במחצית הראשונה של שנת 2016 הגדיל עיתון "מעריב" מקבוצת הג'רוזלם פוסט באופן משמעותי את החשיפה אליו, וביסס את מעמדו כעיתון החדשות השלישי בגודלו בישראל.
עיתון "הארץ" ממשיך להידרדר ובחצי הראשון של השנה הוא צנח ל-3.9% חשיפה בימי חול (לעומת 5.7% במחצית השנייה של 2015) ול-4.3% חשיפה בסופי שבוע (לעומת 6.6במחצית השנייה של 2015). מבין העיתונים הכלכליים מוביל "כלכליסט", המופץ חלקית חינם עם "ידיעות", לאחר שהגיע ל-11.3% חשיפה בימי חול. TheMarker מקבוצת הארץ יציב עם 5.4% ואילו "גלובס" בימי חול עם 4.6% חשיפה.