סקר TGI קובע: מעריב מתחזק, הארץ מתרסק

במחצית הראשונה של 2016 רשם "מעריב" עליה ל-11.1% חשיפה בימי חול ו-5.5% חשיפה בסופי השבוע. "ישראל היום" נצמד ל"ידיעות אחרונות" גם בסופי שבוע

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

נתוני סקר TGI על החשיפה לעיתונות כתובה מאשרים באופן חד-משמעי כי במחצית הראשונה של שנת 2016 הגדיל עיתון "מעריב" מקבוצת הג'רוזלם פוסט באופן משמעותי את החשיפה אליו, וביסס את מעמדו כעיתון החדשות השלישי בגודלו בישראל.

עיתון "הארץ" ממשיך להידרדר ובחצי הראשון של השנה הוא צנח ל-3.9% חשיפה בימי חול (לעומת 5.7% במחצית השנייה של 2015) ול-4.3% חשיפה בסופי שבוע (לעומת 6.6במחצית השנייה של 2015). מבין העיתונים הכלכליים מוביל "כלכליסט", המופץ חלקית חינם עם "ידיעות", לאחר שהגיע ל-11.3% חשיפה בימי חול.    TheMarker מקבוצת הארץ יציב עם 5.4% ואילו "גלובס" בימי חול עם 4.6% חשיפה.

תגיות:
מעריב
/
סקר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף