פרופ' רוטשטיין הוסיף: "זו איננה המהפכה היחידה בתחום זה אצלנו. אחרי החגים אפשר יהיה להשתמש באפליקציה לא רק לקבלת מידע באופן פסיבי, אלא גם כדי ליצור קשר עם הרופאים, להזמין תורים וכל זה ללא כל תשלום. אני מדגיש שלא תהיה גישה ישירה למערכת המידע של הדסה מגורמים מחוץ לבית החולים. בנוסף, רופא שירצה להיכנס יצטרך לקבל אישור מהמטופל. כך תישמר הסודיות הרפואית".
"במקרה של אוכלוסיות מיוחדות, האפוטרופסים הם שינהלו את התיק הרפואי של החוסה, או חולה המתמודד עם מוגבלויות שאינן מאפשרות לו לנהל את התיק שלו והוא מסמיך מישהו אחר, זאת בהסכמת המטופלים הללו. במקרה זה, האפטרופסים יוכלו להיכנס לכספת האלקטרונית שפיתחנו. בקרוב נקיים חשיבה לגבי אוכלוסיות פחות ממוחשבות על מנת לאפשר עבורם מענה דומה".
בהדסה מקווים שזהו פתרון יעיל נגד הסכנה של חשיפת חומר רפואי אישי לגורמים לא מוסמכים, עליה התריע יו"ר ההסתדרות הרפואית ד"ר לאוניד אידלמן שהצביע על בעיה של מאגרי מידע פרוצים: "אנשים שאינם מורשים נכנסים ובודקים תיקים של אנשים שעברו ניתוח. צריך שהמטופל יהיה בעל המידע הרפואי שלו ושהוא יגיע עם דיסק און קי עם המידע שלו". הדברים נאמרו בכנס רפואי גדול בירושלים בחסות בית חולים "הדסה", "שערי צדק" מקומון "קול העיר" ועוד. הפיתוח מסתיים בימים אלה ובקרוב ייהנו ממנו המטופלים של הדסה.
עד כה, היה נהוג שכל מטופל צריך לשלם על כל טופס רפואי והבשורה מעטה לפי הדסה היא "המידע אצלכם, המידע שלכם". את האפליקציה מתכננת חברת תכנה פרטית יחד עם מרכז מערכות מידע של הדסה. ההצטרפות היא על בסיס רצון חופשי של המטופלים ועליהם לחתום על הרשאה של העברת המידע האישי בדואר האלקטרוני.