חברת החשמל הודיעה: "ביצענו בטעות חיוב כפול ל-15 אלף לקוחות"

בהודעה שפרסמה החברה, היא הודיעה כי בוצעה כפילות בחשבונות של אלפי לקוחות והתנצלה על התקלה. עוד נמסר כי הצרכנים שחויבו יזוכו באופן מידי

משה כהן צילום: מעריב אונליין
חברת החשמל, ארכיון
חברת החשמל, ארכיון | צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
2
גלריה

לפי הודעת החברה, החיוב בוצע ביום ראשון, 21.8.16, וכי "ידוע לנו מי הם הלקוחות, כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן".

בתקופת הקיץ החם, חשבונות החשמל גבוהים משמעותית מהממוצע השנתי, ולנוכח ההפעלה המוגברת של המזגנים והחשבונות עלולים להגיע לאלפי שקלים בחודש. החיוב הכפול, שהיה כאמור גבוה במיוחד בשל עונת השנה, יצר בהלה בקרב חלק מהצרכנים, אך הם התבשרו מיד על הטעות.

חשבונות גבוהים מהרגיל בגלל הקיץ. צילום ארכיון: פלאש 90
חשבונות גבוהים מהרגיל בגלל הקיץ. צילום ארכיון: פלאש 90 | צילום ארכיון: פלאש 90

תגיות:
חברת החשמל
/
חיוב כפול של חשבון החשמל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף