הרכבות בקו באר שבע-תל אביב-הוד השרון תופעלנה ללא שינוי דרך תחנות בני ברק, פתח תקווה, ראש העין וכפר סבא. כמו כן, תנועת הרכבות מדרום תופעל מתל אביב ללא שינוי. המשמעות היא שתנועת הרכבות העמוסה בנוסעים בין חיפה והצפון לתל אביב תופסק למעשה.
לקוחות שבבעלותם כרטיס תקופתי בתוקף, ושאחת או יותר מהתחנות הסגורות נכללות בו במהלך סגירת המקטע, יהיו זכאים לפיצוי, שאותו ניתן לקבל במכונות האוטומטיות.
כזכור, בשבוע שעבר אירעו עומסי תנועה כבדים ביותר בתל אביב, שקרו בשל חסימת מנהרת הקו האדום של הרכבת הקלה מתחת לנתיבי איילון על ידי נט"ע. הפעם גם קיים צפי לעומסים, אך פחותים, זאת מכיוון שתחנת השלום צפויה להיפתח ובשל כך שהעבודות בחמישי ייחלו לאחר שעות הלחץ של אחר הצהריים ויסתיימו לפני שעות הלחץ הגדולות של ראשון בבוקר. עם זאת, ההערכות הן שיהיו עומסים כבדים מכיוון צפון הארץ לתל אביב, זאת מכיוון שרבים יגיעו לאזור עם רכביהם הפרטיים. כמו כן, על אף העובדה שבשישי רב האנשים לא עובדים כביש החוף צפוי להיות עמוס בתנועה.