לדבריו, "700 אלף איש עדיין מנסים לפתור את החידה שפרסמנו באתר ורק שישה הצליחו. זה לא אומר שמי שלא הצליח לפתור את החידה לא יכול לעבוד בשב"כ וזה גם לא אומר שמי שפתר את החידה יתקבל אוטומטית".
"רבים ומוכשרים בארץ בוחרים לפנות לתחום היי-טק ולא להגיע לשב"כ בגלל התנאים הנוחים והשכר הגבוה", הסביר קריינר את הסיבה לפתיחה בקמפיין, והוסיף כי "הצורך באנשים טובים קיים כל הזמן. היכולת לברור את חוד החנית הוא בעייתי תמיד. אמנם השירות בשב"כ כולל פחות כסף אבל השירות יודע לתגמל יפה. התחרות קשה מול כל 400 הסטארט-אפים בישראל שעוסקים בסייבר, אך השב"כ יודע לנצל את הכלים שלו וכיום הוא מעורר המון עניין".
לטענתו, "כשאתה מתמודד עם משימות ברמה לאומית מול האקרים ברמה הבינלאומית ונושא את דגל ישראל בתרמילך יש לך סיפוק מעבר לכל תעסוקה אחרת".