"תעמולה זולה, מתגאים בטכנולוגיה של המאה ה-19"

קרון הרכבת הקלה הוצב בשדרות רוטשילד להצגה, אך התושבים פחות מתלהבים. "מנסים להראות שאחרי 50 שנה של שחיתות אתם מזיזים עניינים?". נת"ע: "שמחים לשתף בהתקדמות הפרויקט"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
קרון הרכבת הקלה ברוטשילד
קרון הרכבת הקלה ברוטשילד | צילום: אבשלום ששוני

אחד מתושבי העיר תוהה אם לא מדובר בעצם בפנינת נדל"ן: "אני מקווה שהקרון סגור בלילה, אתם יודעים שהומלסים יכולים לראות בו פוטנציאל למגורים". "תענוג לראות בשנת 2017 טכנולוגיה של המאה ה־19", כותב מגיב נוסף. הגולש דני מסכם: "מיותר לחלוטין. ממש תעמולה זולה שעולה כסף לציבור".

הקרון שהוצב בשדרה ויכול להכיל 220 איש, שוקל כ־30 טונות ואורכו 25 מטר. בנת"ע מדגישים שהאורך האמיתי של הקרונות שישמשו את הנוסעים יהיה כ־70 מטר, ולמעשה הם יורכבו משני קרונות. הקרון עוצב על ידי החברה הגרמנית בורו סטאובך ויוצר בסין בעיר צ'נגצ'ון על ידי חברת CRC, מפעל הקרונות הגדול בעולם.

תגיות:
תל אביב
/
הרכבת הקלה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף