סטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית מ-HIT - מכון טכנולוגי חולון התגייסו בחודשים האחרונים למשימה מאתגרת. הםהפיקו הצעות בצורת סרטונים וממשקים עבור המרכז הלאומי להשתלת איברים במטרה להגביר מודעות וחשיבות לתרומת איברים בישראל ולעידוד החתימה על כרטיס אדי.
שיתוף הפעולה הייחודי הזה מתקיים במסגרת קורס התמחות אינפוגרפיקה בשנה ג׳ (שנקרא השנה ׳עיצוב מציל חיים׳. במהלך הקורס התבקשו הסטודנטים להנגיש מידע בנושא תרומות איברים לקהלי יעד שונים ) וביניהם משפחות וילדים, חיילים, מגזרים שונים וכ'ו.
האתגר המרכזי איתו התמודדו הסטודנטים היה בחינת המחסומים הפסיכולוגיים הרלוונטיים לכל קבוצת אוכלוסייה, וכיצד ניתן להתגבר עליהם באמצעות האינפוגרפיקה.
עוד אמרה פרלמן, כי "בנוסף, הם התמודדו עם הקושי שבהפיכת המידע שמאחורי המספרים לסיפור אנושי ואישי, כמו גם קושי בסיסי להעביר מידע אמין וקליט, ועל כל זה הוסיפו לנו סמסטר בזום. הפרויקטים שנוצרו אינטליגנטיים ומציגים את האנשים מאחורי המספר, ומספרים סיפורים מלאי אנושיות אופטימיות שמחת חיים והומור. בעיניי - הסטודנטים צלחו את כל האתגרים מעל למצופה".