בעקבות הזינוק בתחלואה: הביטוח הלאומי בבשורה רעה לאזרחים

קבלת הקהל הפרונטלית בסניפים, תעבור למתן מענה טלפוני, כאשר הוועדות הרפואיות יימשכו כסדרן. אזרחים שהזמינו תור, יקבלו מסרון ובסמוך יתקשר אליהם נציג מטעם הארגון

יובל בגנו צילום: באדיבות המצולם
ביטוח לאומי
ביטוח לאומי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הביטוח הלאומי הודיע היום (שני) כי עקב התחלואה הגוברת של נגיף הקורונה, הביטוח הלאומי יעביר את מרכז הכובד של קבלת הקהל הפרונטלית בסניפים, החל מיום חמישי הקרוב למתן מענה טלפוני. עוד נמסר, כי אזרחים שהזמינו תור באמצעות מערכת לזימון תורים, יקבלו מסרון מטעם הביטוח הלאומי, ובסמוך לתור יתקשר אליהם נציג מטעם הארגון לטובת הטיפול בבקשתו.

"באותה נשימה יש לזכור שעובדי הביטוח הלאומי הפרוסים בכל רחבי הארץ הם חלק בלתי נפרד מהציבור, וגם אצלנו ישנם חולים רבים ומבודדים והדבר משפיע באופן ישיר על כוח האדם הזמין. אנו ממשיכים להשקיע משאבים גדולים לקידום מענה בדיגיטל ובמוקדים הטלפונים, כדי לוודא שהאזרחים יקבלו את המענה המקצועי, היעיל והשירותי ביותר", הוסיף.

תגיות:
ביטוח לאומי
/
קורונה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף