החניון נסגר בגלל עבודות הרכבת הקלה - והתושבים משלמים יותר מפי 10 על חנייה

תושבי תל אביב הנוסעים מידי יום מתחנת הרכבת באוניברסיטה למקום עבודתם בחיפה סיפרו ל"מעריב": "חניון החורשה נסגר - ואנחנו צריכים לשלם ביוקר כדי להחנות את הרכב, זה מצטבר לאלפי שקלים בחודש"

משה כהן צילום: מעריב אונליין
עבודות הרכבת הקלה בתל אביב
עבודות הרכבת הקלה בתל אביב | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

"אחרי סגירת חניון החורשה בתל אביב, אנחנו צריכים לשלם ביוקר כדי להחנות את הרכב", אומרים ל"מעריב" תושבי העיר הנוסעים מידי יום ברכבת מתחנת הרכבת באוניברסיטה למקום עבודתם בחיפה.

"בחניון החורשה, שנסגר בגלל עבודות הקמת הרכבת הקלה, היינו משלמים כתושבי תל אביב שישה שקלים ביום וזה היה מחיר סביר, אבל בחניון הירידים אין הנחה לתושבי תל אביב והתשלום הוא מטורף, 75 שקל ליום", סיפרו למעריב. "אנו נוסעים מדי יום מתל אביב לחיפה ותשלום של 75 שקל ביום מצטבר לאלפי שקלים בחודש".

לדבריהם, יש לקבוע מחיר מוזל לתושבי תל אביב גם בחניון הירידים. "הרי כל הזמן מדברים שצריך לעבור לתחבורה ציבורית, כדי להפחית את פקקי התנועה. אבל עם מחירי חנייה כל כך גבוהים, מאלצים אותנו לנסוע ברכבים הפרטיים, צריכים להתחשב בתושבי תל אביב ולקבוע עבורם מחיר מוזל גם בחניון הירידים וככה גם יסעו פחות בכלי הרכב הפרטיים שלהם".

"לגבי החניון הפנימי באקספו תל אביב, הוא נועד לחנייה קצרת מועד עבור מבקרים בתערוכות ואירועים המתקיימים במתחם וכן שוכרים  ובעלי עסקים הפועלים במקום ולא לחנייה ארוכת טווח".

תגיות:
תל אביב
/
רכבת קלה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף