"ריקול זה אירוע מאוד מטלטל בחברת מזון. פוטנציאל הנזק של אירוע כזה הוא מטורף. האתגר הראשון הוא להבין את גודל האירוע והיקפו", אמרה חיות בפתח הריאיון, "אני בטוחה ששטראוס לא ישנו בלילה. התקשורת שאלה, 'איך יכול להיות שידעתם יום קודם ועשיתם את הריקול רק למחרת?' זה תהליך שלוקח זמן. אני יכולה להיות בטוחה שהם לא ישנו, הם בדקו וניסו לברור על אילו מוצרים מדובר".
"יש פה נזק כספי עצום, והנזק התדמיתי הוא רק לטווח הקצר. בהנחה שאנחנו לא נראה קשר ישיר של פגיעה באנשים", אמרה סמנכ"לית התקשורת לשעבר בתנובה, "שטראוס היא חברה שנהנית מאמינות מאוד גבוהה בקרב הצרכן. הצרכן הישראלי בכלל ממהר לשכוח, אז כרגע הם יהיו בחוסר. בהנחה שהם ינהלו את המשבר הזה כמו שצריך, מבחינה תדמיתית זאת תהיה מכה קלה בכנף".