פפסי מקס או קוקה קולה? מבחן הטעם הגדול מגלה

Pepsi Max ערך בחודשים האחרונים את ה-Pepsi Max Taste Challenge הבינלאומי בישראל: מבחן טעם בין שתי חברות הקולה האהובות והמועדפות על הישראלים. התוצאות מראות שלמעלה 51% מעדיפים את הטעם של Pepsi Max

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מבחן הטעם של פפסי מקס
מבחן הטעם של פפסי מקס | צילום: יוסי לזרוב

Pepsi Max מבית טמפו ערך את מבחן הטעם הבינלאומי פעם נוספת בישראל. במבחן שהתקיים במוקדים רבים ברחבי הארץ בהשתתפות למעלה מ-7,000 טועמים מאוכלוסיות מגוונות וגילים שונים, בחרה החברה לאתגר עם המותג Pepsi max את משקה הקוקה קולה זירו.

הטועמים במבחן הטעם קיבלו 2 כוסות משקה והיו צריכים לבחור איזו מביניהן היא הקולה המועדפת עליהם. התוצאות הראו שמעל 51% מהטועמים בחרו בטעם שלPepsi max  הדיאטטי ללא הסוכר.

מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארצות הברית וזכה שם להצלחה גדולה והעדפה ברורה למשקה ה Pepsi . המטרה הייתה להראות שאנו בוחרים את משקה הקולה שלנו לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל.

כחלק ממהלך בינלאומי נרחב Pepsi Taste Challenge , גם בארץ המותג רצה להראות שכאשר מקיימים מבחן טעם ללא ידיעה על המותג יש שוני בבחירות ובהעדפות שהושרשו לאורך השנים.

לדברי יעל רבין-וייראוך, מנהלת שיווק מוגזים ומשק"ל בטמפו, "זו הפעם הרביעית שאנו מקיימים בישראל את אתגר הטעם הבינלאומי של פפסי מקס, וגם בישראל – פעם אחר פעם – הטועמים בוחרים בפפסי מקס כקולה ללא סוכר המועדפת עליהם".

תגיות:
פפסי קולה
/
קוקה קולה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף