היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית במשטרה (היאחב"ל) ממשיכה בחקירת אירוע הרצח בראשון לציון, בו נורה לפנות בוקר (שני) צעיר בן 22 תושב חולון בעת ששהה בדירה של בת זוגו ברחוב חנקין בראשון לציון. הצעיר אשר מוכר למשטרה, נפצע באורח אנוש וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו בתום פעולות החייאה. כוחות משטרה גדולים מתחנת ראשון לציון הוזעקו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע שהרקע שלו מסתמן כפלילי. 

חשד לרצח: צעיר בן 22 נורה למוות בראשון לציון

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אירוע הרצח החל סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר כאשר אלמונים פרצו את דלת הדירה בקומה הרביעית בבניין המגורים וירו בו מטווח קצר בעת שבת זוגו של הקורבן ישבה בסלון לצידו ולא נפגעה מהירי. מיד לאחר מכן נמלטו המתנקשים מהדירה.

המשטרה החלה באיסוף ממצאים מהזירה במקביל לסריקות נרחבות אחר עקבותיהם של החשודים. כמו כן, במשטרה ינסו לברר כיצד ידעו המתנקשים שהצעיר שהה בדירת חברתו ובשלב הזה עולה כי יש היכרות בין המעורבים, הקורבן והמתנקשים שחיסלו אותו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

פראמדיקית של מד"א יעל אנקונינה סיפרה: "כשהגענו ראינו צעיר כבן 22 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". המשטרה החלה באיסוף ממצאים מהזירה במקביל לסריקות נרחבות אחר עקבותיהם של החשודים.