נציב תלונות הציבור על שופטים, שופט העליון בדימוס אורי שהם, מסרב לבדוק תלונות נגד ארבעה שופטים, והצהיר כי לא יטפל בתלונות דומות שיוגשו על ידי אותה מתלוננת שהגישה אותן. על פי התלונות שהוגשו נגד השופטים אלעד טל, רויטל טרנר, תומר סילורה והרשמת הבכירה עינת דינרמן, הארבעה העתיקו פסקי דין ומקורות נוספים אל תוך פסקי הדין שלהם, מבלי להפנות או לאזכר את מקור הדברים, כך שנחזה כאילו השופטים המעתיקים הם שכתבו את הדברים.

הנימוק של שהם לדחיית התלונה ללא בדיקה: "מדובר במתלוננת שאינה בעלת דין באף לא אחד מן ההליכים המוזכרים בתלונותיה, ושאיש מבעלי הדין לא ביקש ממנה להגיש תלונה בשמו".

יתר על כן, כותב השופט שהם: "עיון בתלונות, מלמד כי על פניו אין מדובר בהעתקה מהותית, אם בכלל, אלא בדקדוקי עניות שאינם מצדיקים את התערבותי". שהם בחר שלא לטרוח ולבדוק את התלונה לעומקה.

בסיום החלטתו שלא לבדוק את התלונות, כתב שהם: "נראה כי המתלוננת, המתעברת על ריב לא לה, שמה לעצמה מטרה 'לבלוש' אחר שופטים מסוימים, ואיננו רואים לנכון לשתף עם כך פעולה". שהם הוסיף כי "לפיכך, ככל שתוסיף המתלוננת להגיש פניות נוספות באותו עניין, אין בכוונתנו לטפל בהן".

תגובת הנציב: "בשל חובת הסודיות המוטלת בחוק על הנציב ועובדיו, אין בידינו להתייחס לגופם של דברים באשר לשופטים הנילונים. עם זאת נציין, כי המתלוננת מצאה להגיש לנציבות שטף תלונות, על שופטים רבים ובעניינם של תיקים רבים, שעה שהיא אינה בעלת דין באותם תיקים כלל, וכשהיא אינה מציגה הסמכה כלשהי מצדם של בעלי הדין באותם הליכים להלין על השופטים שטיפלו בתיקיהם".