חשד לחיסול בנתניה: תושב נתניה בן 31 חוסל היום (חמישי) במהלך רכיבה על אופנוע שהתפוצץ בשדרות בן צבי בנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה. חבלן משטרה הגיע למקום ובודק את האופנוע, חוקרים גובים עדויות וראיות מהזירה.

רצח חמישי בתוך פחות מ-24 שעות: צעיר בן 22 נרצח בשפרעם

פיצוץ עז נשמע הבוקר ברחוב בן צבי בעיר, תושבים המתגוררים בסמוך הוזעקו למקום וזיהו אופנוע שרוף ולצדו הרוכב. האירוע התרחש בשעת בוקר מתחת לבניין מגורים ועורר בהלה. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הרוכב בן ה-31. כוחות משטרה ממרחב שרון נמצאים בזירה פתחו בחקירה ומבצעים סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות.

גורמים מהמעורים בפלילים סיפרו למעריב כי הקורבן, שלאחרונה ניסה לצאת ממעגל הפשיעה והתקרב לדת, מזוהה עם הארגון של ברוך בוקל, בעבר היה עציר מנהלי. בינואר השנה נעשה ניסיון חיסול של שני צעירים בני 24 ו-30 שמקורבים לארגון של בוקל, במשטרה העריכו כי מדובר בניסיון חיסול שיוביל להסלמה. האירוע אז התקיים בתחנת רכבת נתניה, הם נפצעו בינוני וקשה. כעת מדובר בחיסול בפועל, ונראה כי החזית בנתניה תיפתח.

חובש בכיר במד"א סאלח חטיב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מפורק ובסמוך אליו שכב גבר שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה מאוד, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

המקרה הבוקר מצטרף לשורת רציחות בלתי פוסקת בימים האחרונים כאשר אירוע רודף אירוע. אתמול נרשמו לא פחות מחמישה מקרי רצח ביממה אחת בלבד, בשפרעם, תל שבע, קלנסוואה, חולון ונצרת.