פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אמיר אבוש, בן ה-26, בגין כך שניסה לרצוח את מכרו לאחר שהפסיד לו במשחק קלפים. אבוש אף גנב מהמכר, אצלו עבד בעבר, כ-20 אלף שקלים. כתב האישום מייחס לאבוש מעבירות של ניסיון לרצח, חבלה חמורה כשהוא נושא נשק קר, גניבה, שיבוש הליכי משפט, הדחה בחקירה והחזקת סכין שלא כדין.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין ליהי מלצמן עולה, כי אבוש הגיע לביתו של הקורבן בחולון למשחק קלפים והפסיד לו סכום של כ-5,000 שקלים. בהמשך, עזב את המקום על מנת להביא את הכסף ולהמשיך במשחק. לאחר שהפסיד סכום כסף נוסף, שלף אבוש סכין שנשא עליו ותקף באמצעותה את הקורבן בכל חלקי גופו, כולל בחזהו.

כמו כן, בשלב מסוים אבוש גנב כסף בסכום של כ-20 אלף שקלים שהיו על גופו של הקורבן ונמלט מהמקום כשהוא מותיר אותו שותת דם. הקורבן הצליח בכוחותיו האחרונים לחלץ את עצמו ויצא לרחוב, שם התמוטט ואזרחים שעברו במקום הזמינו את כוחות ההצלה. בבית החולים עבר ניתוח מורכב של כריתה של חלק מריאתו ונזקק לכמות גדולה של מנות דם. הקורבן, כמו כן, סבל מטראומה רב מערכתית, הורדם והונשם. מספר ימים לאחר התקרית, כשבעודו נמלט מהמשטרה, שלח אבוש הודעה באפליקציית המסרים "טלגרם" לאחיו של הוקרבן, על מנת לשבש את הליכי המשפט ולצנוע מהם למסור נגדו עדות במשטרה.

בין היתר, כתב אבוש לאחיו של הקורבן, כי הוא כותב במטרה "לדעת שהכל בסדר איתך ושאתה מתנהג באחריות". לאחר מכן, הוסיף כי "אל תגיד דברים מיותרים במקומות שלא צריך". מאוחר יותר באותו יום, אבוש נעצר כשהוא מסתתר בארגז מצעים מתחת למיטה בבית חמותו בחולון ונושא על גופו סכין שלא כדין.