האונס הקבוצתי באשדוד: חשוד נוסף, חמישי במספר, אזרח מולדובה בן 31, נעצר היום (שישי) בחשד למעורבות באונס האישה כבת 40, שאירע לכאורה ביום העצמאות האחרון ברובע ב' בעיר. מעצרם של ארבעת החשודים הוארך אתמול בבית המשפט, והחשוד החמישי מובא בשעה זו בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרו.

כזכור, מיד לאחר שעזבה את דירת החשודים התקשרה הקורבן למוקד 100 של המשטרה, וסיפרה כי נפלה קורבן לאונס. כוחות משטרה הגיעו במהרה לדירה ועצרו את החשודים. כשניסו לדבר עם הקורבן, היא הייתה במצב נפשי קשה וסירבה לשתף פעולה. על פי חומרי החקירה, בזמן שהייתה בגילופין, אחד החשודים הבחין בה, משם הוביל אותה אל הדירה, ובמשך מספר שעות, כך על פי החשד, ביצעו בה עבירות מין חמורות ותקפו אותה בזמן שהייתה כאמור בהכרה מעורפלת.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד: "מדובר במקרה אכזרי של אונס קבוצתי תוך ניצול מצבה של אישה חסרת ישע, מבלי שהייתה לה כל יכולת להתגונן מפני החשודים. מתחילתה של החקירה, אנחנו פועלים מסביב לשעון על מנת לאסוף ראיות במטרה להגיע לכל חשוד שהיה נוכח במעשה המזעזע הזה כלפי הקורבן, וכמובן על מנת להותיר אותם במעצר במטרה למצות עמם את מלוא חומרת הדין."

כאמור, לאחר מספר ימים של שיחות עם חוקרי משטרה, החליטה האישה להגיש תלונה ומסרה את גרסתה המלאה. על פי החשד, הקורבן היתה ברחוב, כנראה בגילופין, והחשודים הובילו אותה לדירה ואנסו אותה באכזריות תוך שהם משתמשים כלפיה באלימות וביצוע עבירות מין חמורות. החשודים קושרים את עצמם לקורבן, לדירה ולמקום, אך טוענים שלא אנסו אותה.