משפט נתניהו: עדותו של ארי הרו, עד המדינה בתיקים 1,000 ו-2,000, תצא לדרך ביום שלישי בבוקר, כאשר חקירתו הראשית צפויה להימשך כיום אחד, ולאחר מכן תיערך חקירתו הנגדית בידי ההגנה במשך מספר ישיבות. הוא צפוי להתייחס בדבריו גם לפרטים הרלוונטים לתיק 4,000.

השופטת במשפט נתניהו על ההדלפות מהפרקליטות: "אלו לא פרסומים טובים"

בשבוע הבא יעלה לדוכן העדים השר לשעבר גלעד ארדן, שחקירתו הראשית צפויה להתחיל ב-15 במאי. סביר שעדותו של הרו, אם כך, תיקטע על ידי עדות ארדן ותימשך לאחריה. 

אחרי הרו, כפי שנמסר לבית משפט, אמורה להימשך כסדרה עדותם של עדי הקבוצה השנייה בתיקים 1,000 ו-2,000, רובם ככולם עדים שעדותם אינה ארוכה. 

גלעד ארדן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
גלעד ארדן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מחר לא יתקיים דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים. עורך הדין עמית חדד, המייצג את נתניהו בין היתר בתיק 1,000, צפוי להגיש את עמדתו בדבר חקירתו מרחוק של ארנון מילצ'ן. 

כזכור, הרו שימש כיועצו של נתניהו לקשרי חוץ והממונה של גיוס תרומות חו"ל, ובהמשך מונה למנהל לשכתו. במרץ 2014 מונה לראש הסגל במשרד ראש הממשלה, ובינואר 2015 עבר לעבוד במטרה הבחירות של הליכוד. באוגוסט 2017 חתם הרו על הסכם עד המדינה בתיקים 1,000 ו-2,000, במסגרתו הוחלט להרשיעו בהפרת אמונים, ולהטיל עליו עבודות שירות וקנס בסך 700 אלף שקל. כתב האישום נגדו הוגש ב-2020. במהלך חקירתו אמרו גורמים המעורים בפרשה כי הרו צפוי להיות "השולה זקן של נתניהו". 

נזכיר כי במסגרת חיפוש במשרדו של הרו בעת מעצרו איתרו חוקרי יח"א קלטות בהן תועדו שיחות בין ראש הממשלה נתניהו לבין מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס בהקשר לכוונות לכאורה לצמצם את הפצת החינמון "ישראל היום" וזאת בתמורה לשינוי קו הסיקור בידיעות אחרונות בכל הקשור לראש הממשלה. הרו אישר לחוקרים כי הוא זה שתיעד את השיחות ואישר למשטרה להשתמש בקלטות, מה שהוביל לחקירת פרשת 2000. 

נוני מוזס מגיע ללהב 433 (צילום: קוקו)
נוני מוזס מגיע ללהב 433 (צילום: קוקו)