חנאן אבו ח'יט, צעירה בת 24 ממשפחת בכרי, נורתה הלילה (בין ראשון לשני) למוות בחיפה, עת שישבה ברכבה ברחוב אחד העם בעיר. אחד משכניה, ששמע את הירי, שחזר היום בשיחה עם מעריב את הרגעים הקשים והמפחידים: ""זה היה מפחיד מאוד, היה שם בלגאן גדול, וזה מלחיץ את כולם. זה כמו להיות בשדה קרב, אין דין ואין דיין". 

20 קורבנות ב-20 חודשים: תולדות הסכסוך בין ארגוני הפשע בכרי וחרירי

השכן סיפר לחוקרי המשטרה שהגיעו לזירה שהוא שמע יריות, שבעקבותיהן הוא ואשתו נזעקו לחלון. השניים, כך לדבריו, הבחינו בשלושה רעולי פנים נמלטים מהמקום. בתחילה, הסביר השכן, הוא התקשה להבין מה קרה, אך לאחר ששמע את צעקותיהם של בני משפחתה של חי'ט וראה אותם רצים לכיוון רכבה הכחול, שחנה ליד ביתה, הוא הבין את גודל הטרגדיה. 

בני המשפחה התאספו במקום מיד לאחר הירי והמתינו לכוחות המשטרה ומד"א. "בדיעבד אנחנו מבינים שבוצע ירי מטווח אפס לכיוון השמשה של דלת הנהג", מספר השכן למעריב. "היא הגיעה עם הרכב שלה, והם כנראה ארבו לה בסמוך, וכשהגיעה למקום הם זינקו לכיוון שלה ושחררו צרור יריות לכיוון ראשה". הבוקר הוא ראה שכל המשפחה עזבה את המקום,

יש לציין כי לפני חמישה חודשים בלבד נרצח בן דודה, מהרל אבו חי'ט, במסעדה בה עבד בחיפה, מה שמצביע ככל הנראה על כך שמדובר בחיסול ממוקד. 

במשטרה העריכו כי הנקמה על חיסולו של מהדי חרירי תגיע עם סיום ימי האבל, ושמרה מקרוב על יעדים אפשריים לחיסול. מי שמשלם את המחיר על כך הם קרובי משפחה רחוקים שנפגעים, ולא בפעם הראשונה, וזאת משום שבארגוני הפשיעה במגזר הערבי מבינים שהפגיעה בהם תכאיב קשות לצד השני. ככל הנראה, כך קרה גם הפעם.