הגיעו להסכמות: התביעה שהגיש ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד העיתונאי בן כספית בגין הוצאת דיבה תימחק בהסכמת הצדדים, כך הודיעו באי כוחם היום (שני) לבית המשפט. 

כזכור, את התביעה על סך 200 אלף שקלים הגיש נתניהו בגין דברים שכתב כספית בטורו בעיתון "מעריב", בטענה שעולה מהם כי נתניהו דאג להטבה לבן זוגה של מי שהייתה חלק מצוות בחינת תיקי האלפים. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בהודעה המשותפת עליה חתמו שני הצדדים נכתב: "בהמשך לדיון ההוכחות שהתקיים בפני בית המשפט הנכבד ביום 2023.4.23 ,ולהערותיו של בית המשפט הנכבד בתום הדיון שלא לפרוטוקול, מתכבדים הצדדים להודיע לבית המשפט כי הגיעו ביניהם להסכמות וזאת מבלי להודות בכל טענה, מבלי לגרוע מכל טענה או זכות של מי מהצדדים, ולסילוק מלא סופי ומוחלט של הטענות נושא התביעה. התביעה שבכותרת תימחק ללא צו להוצאות והנתבע יפרסם הודעת הבהרה".  

עוד נכתב: "מוסכם על הצדדים כי הודעת הבהרה זו תפורסם על ידי הנתבע בטור האישי של הנתבע במהדורת סוף השבוע של העיתון "מעריב" במהדורה המודפסת, הדיגיטלית והאינטרנטית. כמו כן, מתחייב הנתבע לפרסם את הטור האמור בעמוד הטוויטר האישי שלו ביום ראשון שלאחר פרסום הטור, תוך הפניה מפורשת להודעת ההבהרה הכלולה בטור. בנסיבות אלה, ובכפוף לאמור לעיל, מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על מחיקת התביעה ללא צו להוצאות".