בתום חקירה סמויה הצליחו חוקרי תחנת נתניה לשים את ידיהם על שני בגירים וקטין יוצאי בלארוס החשודים כי חטפו קטין בן 15, שאיתו אין להם שום קשר, איימו כי יחתכו את אצבעות ידיו, איימו על אימו כי יפגעו בה ובמשפחתה וכל זאת אם הקטין לא יסייע בידם להגיע אל תושב הצפון הנמצאת ברשימת החברים בפייסבוק של הקטין שנחטף. כך הותר לפרסום.

הסיפור ההזוי הזה העסיק בימים האחרונים את חוקרי משטרת נתניה שניהלו ברגישות רבה את החקירה הסמויה עד שהובילו למפגש חוזר בין הקורבן לחוטפיו, תוך שהם מבצעים מארב ונמצאים בסביבת מקום המפגש. בעת שהגיעו החשודים הם נעצרו והובלו לחקירה.

במהלך סוף השבוע התקבלה תלונה מהקטין ולפיה נפל קורבן חטיפה על ידי שלושה חשודים שאיימו עליו באמצעות נשק ודרשו שימסור להם פרטים אודות תושב הצפון שבינם לבינו התגלע סכסוך.

עפ"י החשד, במהלך החטיפה איימו החשודים על הקטין כי במידה ולא ישתף איתם פעולה הם יפגעו בבני משפחתו וכן איימו על אימו, שיפגעו בה ובמשפחתה, לרבות כוונה לחתוך את אצבעותיו של הבן במידה ולא ישתף עמם פעולה.

עם התפתחות החקירה תודרך הקטין לביצוע משימה נועזת לכאורה במרכזה תאמו השוטרים אתמול "מפגש" מחודש בין הקורבן לחשודים בעיר, זאת בשעה שבלשים סובבים את המקום ומפקחים אחר תנועותיהם. 

בעת המפגש הצליחו הבלשים לעצור את שלושת החשודים ובחיפוש בתיקיהם תפסו הבלשים אקדח גז, קאטר, אזיקונים, דבק סלוטייפ ומסכת אב"כ. כמו כן ברשות אחד החשודים  אותרו פריטים אישים של הנסחט אשר נשדדו ממנו לפני מספר ימים.

בתום חקירתם ביחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה השלושה נכלאו והיום יובאו לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.