תושב ראשון לציון בן 51 נעצר היום (שישי) לאחר שדקר למוות את גרושתו בביתה בעיר. האישה, בת 55, נמצאה במקום ומצבה הוגדר אנוש, אך בתום נסיונות החייאה צוותי הרפואה במקום נאלצו לקבוע את מותה. 

חשד לרצח: בת 15 איתרה את אמה ללא רוח חיים בדירה בפרדס חנה, בן זוגה לשעבר עוכב לחקירה
אירוע מזעזע בכסייפה: אזהר אבו רביע נרצחה על ידי אחיה, שהודה במעשה

לאחר זמן קצר, הגרוש נעצר ע"י כוחות המשטרה. בסיום חקירתו הוא צפוי להיות מובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לצורכי החקירה. 

שכנים ששמעו את הזעקות בדירה, הזעיקו את המשטרה. לאחר הגעת הכוחות למקום, האישה נמצאה כשהיא מוטלת בתוך שלולית דם כשהיא דקורה. לזוג שלושה ילדים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. 

מבדיקה שערכה המשטרה עולה, כי בשנת 2021 נפתח תיק בין השניים המתייחס לחשד לאירוע שאירע בשנת 2019. אולם בהיעדר שיתוף פעולה, נגנז ע"י התביעה בתום בחינה משפטית, כך נמסר מהמשטרה. 

הדס דניאלי ילין, מנכ"לית שדולת הנשים, מסרה בתגובה: "התעוררנו הבוקר לעוד בשורות איומות- אישה שנרצחה באכזריות בראשון לציון. בלתי נתפס - 14 נשים נרצחו מתחילת השנה. פי שתיים מהתקופה המקבילה בשנה שעברה. האלימות בחברה הישראלית נכנסת לבתים והממשלה מתעלמת. לפני יותר מחודשיים הבטיחו לנו להעביר את חוק הפיקוח האלקטרוני בתוך חודש. עד כה, שמענו רק שמועות על השינויים הבעייתיים בהצעת החוק- וכלום לא קרה. הממשלה הזו מפקירה את נשות ישראל. בן גביר נכשל,  אנחנו פונות בזעקה לראש הממשלה: פעל באופן מיידי! העבר את חוק הפיקוח האלקטרוני, הפעל תכנית חירום כדי להציל את הנרצחת הבאה".