חשד לרצח כפול בנתניה: גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם נמצאו היום (שישי) בצהריים מתים בביתם שבעיר, כשפצעי דקירה לגופם. צוות כיבוי אש הוזעק למקום על מנת לפרוץ את דלת הבית לאחר שהשכנים דיווחו על "ריח של גז", וצוות מד"א מצא אותם ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותם במקום.

המשטרה פתחה בחקירה ועצרה בנתניה תושב העיר בשנות העשרים לחייו במסגרת חקירת אירוע הרצח הכפול. בתום הערכת מצב בראשות סממ"ז מרכז - תנ"צ יאיר חצרוני, הוטלה החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שרון. בתחילה נמסר כי הקורבנות הם אם ובנה, אולם בשלב זה אפשרות זו נשללה. 

בשלב זה טרם זוהו סופית הקורבנות שהינם בשנות הארבעים לחייהם. בתוך כך, חוקרי הזיהוי הפלילי ממשיכים בשעה זו, בהתאם לנסיבות הזירה, במלאכת הזיהוי המדעי של 2 הקורבנות, שהינם בשנות ה- 40 לחייהם ונשלל סופית כי מדובר באם ובנה. הגופות יועברו אל המכון לרפואה משפטית לשם הליך זיהוי סופי ובחינת הנסיבות.

כאמור, כלל הכיוונים נבדקים ובמסגרת החקירה עצרה היחידה כעת חשוד במעורבות - תושב העיר בשנות העשרים לחייו שמובא אל משרדי היל"פ, לצד תפיסת ממצאים בסביבתו העשויים להיות רלוונטיים לחקירה. מהחקירה הראשונית עולה חשד כי החשוד הגיע הבוקר לדירת המשפחה, פתח את בלון הגז וכשנכנס פנימה דקר פעמים רבות את הקורבנות שייתכן שאף ניהלו עימו מאבק בדירה עד שמצאו את מותם.