לעיני הילדים, ביום הולדתה: משה פרי בן ה-51 נעצר הבוקר (שישי) בחשד שרצח את גרושתו רילי פרי בת ה-55 בדקירות סכין מרובות לעיני ילדיהם המשותפים בדירה בראשון לציון. מעצרו הוארך בשבעה ימים. 

חשד לרצח בראשון לציון: אישה בשנות ה-50 לחייה נדקרה למוות, הגרוש שלה נעצר

כאמור, בעלה לשעבר של הקורבן, בן כ-55, נעצר זמן קצר לאחר שנמצאה לירי ללא רוח חיים בביתה בראשון לציון, כשהיא מוטלת בתוך שלולית דם בחדר המדרגות ועם פצעי דקירות. במשטרה בודקים כיצד הגרוש נכנס לבית המשפחה, אחת מבנותיהם של הזוג אמרה כי אינה יודעת מי נתן לו להיכנס.

מבדיקה שערכה המשטרה עולה, כי בשנת 2021 נפתח תיק בין השניים המתייחס לחשד לאירוע שאירע בשנת 2019, אולם בהיעדר שיתוף פעולה, הוא נגנז על ידי התביעה בתום בחינה משפטית. בדיון בעניינו בבית המשפט טען החשוד כי היא זו שתקפה אותו קודם ולכן פעל בהגנה עצמית, אולם שופט טען כי יש ראיות שקושרות אותו לאירוע. מעצרו הוארך כאמור בשבעה ימים ובמקביל הוא נשלח להסתכלות. . נציג המשטרה בדיון אמר שמדובר בזירה אלימה ומדממת. 

הגבר נעצר בעבר בחשד שנקט באלימות כלפי האישה - ושוחרר. בני הזוג התגרשו לפני שנתיים והיו מוכרים למחלקת הרווחה בעירייה. הקורבן אף נפגשה בחודשים האחרונים עם עובדת סוציאלית וקיבלה ממנה סיוע.

מכרה של הנרצחת אמרה לוואלה! כי ידעה שהגרוש היה אלים כלפי האישה. "ידענו שמשהו קורה ושיש שם אלימות", אמרה. "הוא היה בא וצורח ומקלל אותה בקללות אימים. הכתובת הייתה על הקיר. באה משטרה כמה פעמים ושחררה אותו. היה יום שהיא באה אלינו עם גבס ביד. הייתה מתרצת שהחליקה במקלחת, אבל עם פרצוף של ברור שזה לא מה שקרה"

שכנות סיפרו ששמעו צעקות. "היא צרחה 'הצילו הוא רוצח אותי'", אמרו. "היא פתחה את התריס וצעקה 'הצילו רוצח אותי'. ואז הפסיקו הצעקות. שמענו ריב לקראת השעה 07:00 בבוקר. היא הייתה נשמעת במצוקה".

אחד השכנים שעבד איתה בחנות פארם, אהרן שחר, אמר לוואלה!: "שמעתי על הצעקות משכנים אחרים - לא קישרתי שזה הרקע", אמר. "זה הבניין מול שלנו. באו ניידות והבנו שזה לא עוד מקרה רפואי. החברות כתבו לה בבוקר ברכות ליום הולדת. זה התהפך ברגע משמחה לאבל".
 
 הדס דניאלי ילין, מנכ"לית שדולת הנשים, מסרה בתגובה: "התעוררנו הבוקר לעוד בשורות איומות- אישה שנרצחה באכזריות בראשון לציון. בלתי נתפס - 14 נשים נרצחו מתחילת השנה. פי שתיים מהתקופה המקבילה בשנה שעברה. האלימות בחברה הישראלית נכנסת לבתים והממשלה מתעלמת. לפני יותר מחודשיים הבטיחו לנו להעביר את חוק הפיקוח האלקטרוני בתוך חודש. עד כה, שמענו רק שמועות על השינויים הבעייתיים בהצעת החוק- וכלום לא קרה. הממשלה הזו מפקירה את נשות ישראל. בן גביר נכשל,  אנחנו פונות בזעקה לראש הממשלה: פעל באופן מיידי! העבר את חוק הפיקוח האלקטרוני, הפעל תכנית חירום כדי להציל את הנרצחת הבאה".