חשד לרצח: דימה בושנאק בת ה-19 נרצחה הלילה (בין ראשוןן לשני) לאחר שנורתה למוות ברכבה בכפר ואדי סלאמה שבגליל המערבי. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים זיו, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. 

רצח נוסף במגזר הערבי: בנו של סגן ראש העיר נצרת נורה למוות
דפקו בדלת - וירו למוות: שני צעירים נרצחו בסכסוך בין ארגוני פשיעה בצפון

כוחות משטרה שהגיעו אל היזרה, פתחו בסריקות אחר המבצעים. מוחמד ענאן,חובש באיחוד הצלה, שהגיע לזירה, מסר: "ביצענו בה החייאה בזירה ולאחר מכן היא פונתה להמשך טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש. לדברי עוברי אורח היא נפצעה אנושות כתוצאה מאלימות". בושנאק היא הקורבן ה 74 מהמגזר הערבי מראשית השנה והקורבן ה 15 מאוכלוסיית הנשים.

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הרצח של מרוואת בוצע ככל הנראה על רקע הסכסוך בין ארגוני הפשיעה בכרי-חרירי. שכבר גבה את חייהם של כ-20 בני אדם. רק ביום שבת האחרון נורא למוות אוסאמה מרוואת, צעיר בן 26 מנצרת. כמו כן, במהלך סוף השבוע צעיר בן 20 נפצע קשה מירי בכפר מנדא שבצפון. מותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים רמב"ם בחיפה. 

לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות, מסרה בתגובה לרצח דימה בושנאק: "ההוצאה להורג של דימה בושנאק, נערה תמימה, סטודנטית באוניברסיטת חיפה, בעלת חלומות ותכניות לעתיד, מצטרפת למספר מפלצתי של מעשי רצח ששבר שיאים מקום המדינה. עשרות רוצחים מסתובבים ללא כל פחד בתוך החברה ומבצעים סיכולים ממוקדים של אזרחים, נערות תמימות, נשים וילדים. ממשלת ישראל על אף שתוכניות מפורטות על מונחות על שולחנה אינה טורחת לנקוט בשום אמצעי יעיל, מבטלת תוכניות למיגור הפשיעה ותורמת לעליה המטאורית בשיעור הפשיעה".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]