ראש המטה ומנהל הקמפיין של אפי נוה, רועי אברמוביץ', הודיע היום (רביעי) כי הוא פורש מתפקידו לאחר כ-13 שנה. "13 שנים של חברות. שנים של עבודה משותפת. ארבע שנים וחצי שבהן אני מחכה לרגע הזה, להיות אדריכל הניצחון שלך בהתמודדות על לשכת עורכי הדין ולסגור מעגל יחד. עד ממש לאחרונה שרר בינינו, לפחות בעיני, אמון ברמות הגבוהות ביותר. כעיוור הלכתי אחריך לכל פינה נידחת, מאמין בך ובדרכך. הייתי נושא הרומח. חבר. אח. הייתי רועי", כתב.

מי זוממים להחזיר את אפי נוה לראשות לשכת עורכי הדין – ולמה? | בן כספית

בהמשך דבריו טען אברמוביץ' כי נוה הולך להפסיד בבחירות לראש לשכת עורכי הדין. "אתה משוכנע שאתה אריה בג'ונגל שפותר כל בעיה בשאגות וכולם סרים למרותו בצייתנות. אז זהו, שלא! בקמפיין אתה הוא הטר"ש שצריך לגלות משמעת ברזל ולציית לאחרים, לטובתך. שכן, את דרגת הגנרל מקבלים לאחר הניצחון. בקמפיין גם אין טולרנטיות למִשגים. אתה חייב לקבל מאות החלטות טובות בזמן אמת. אין דרך לתקן בדיעבד. את הנעשה אין להשיב. ובמקום להביט במראה ולהבין לאשורו את מצבך האמיתי, אתה מחמירו ומתנצח עם הנכס הגדול ביותר שלך, עם שחקן נשמה ש"בילה" לצערו את חלק הארי של חייו הבוגרים בלשכה. מבזבז לי זמן חיוני ומפריע לי לעבוד עבורך", תקף. 

"כי מה זה בעצם משנה מבחינתך לזרוק רימון חי לתוך הנגמ"ש, תוך כדי לחימה עקובה מדם, חודש לפני בחירות", המשיך אברמוביץ' ואמר: "אתה הרי אפי נוה המנהיג, החכם והמוכשר באדם, אשר מאוהב בעיקר בעצמו, רואה כמובן מאליו את הסובבים אותו ומשוכנע שהקסם האישי והכריזמה ימיסו את עורכי הדין ברגע האמת. אז שוב: לא! תשכח ממי שהיית ב-2015. תשכח מפיזור הפרחים לרגליך. הקסם שלך פג. הפעם לא יהיה קהל ביציעים שיריע. הכרוז לא יכריז עוד על כניסתך לחדר. איש גם לא יעמוד על רגליו לכבודך. שמונה שנים חלפו מאז וכיום אתה מועמד בלתי כשיר ולגיטימי בעיני רוב הלשכה".

לדבריו, "אפשר עדיין לעצור את הרכבת הדוהרת. אתה יכול וצריך למזער את הנזק, לא להתבזות עוד – ולפרוש. תוכל להצדיק זאת ציבורית במות אמך האהובה אדה ז"ל שאני אישית כואב את אובדנה, או בכל סיבה אחרת שתראה לנכון. סביר שתנהג כפי שאתה רגיל ויודע, כלומר עקשן כפרד שמתעקש להמשיך, ואז תפסיד את כספך, את זמנך, את שלוות הנפש שלך, והדבר שאמור להיות הכי כואב? תפסיד את אחרוני חבריך ומכריך".

כזכור, בתאריך ה-20 לאפריל החליטה ועדת הבחירות המרכזית של לשכת עורכי הדין לאפשר למועמדים הגשת חתימות דיגיטליות. ב-10 למאי הועדה התכנסה פעם נוספת ובהחלטה פוליטית ואנטי דמוקרטית החליטה לפסול בדיעבד את החתימות הדיגיטליות שנחתמו בפרק הזמן הזה, במטרה ברורה לפגוע בעו"ד אפי נוה ולמנוע ממנו התמודדות לראשות הלשכה.

שלשום, השופט ורדי קבע כי ההחלטה לפסול את חתימות התמיכה הדיגיטליות "לא חוקית, לא סבירה, ללא סמכות, לא צודקת ולא הגיונית". עוד הוסיף כי ההחלטה אינה מוסיפה כבוד למוסדות הלשכה הן לגופה והן לאופן שבו התקבלה.