אירוע חריג בחיפה: שוהה בלתי חוקי תושב שכם נתפס הערב (רביעי) עם תחמושת סמוך לגרנד קניון שבחיפה. זאת, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 של המשטרה על קופסא חשודה שהונחה בתחנת אוטובוס, בגרנד קניון בחיפה.

שוטרים שהגיעו למקום מצאו כי בקופסא כדורים של נשק, באזור בסמוך אותר חשוד ומבדיקה עלה שהוא שוהה בלתי חוקי, תושב שכם, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה.

במהלך החקירה, תוך כדי שהמשטרה אספה עדויות מצלמות האבטחה, גבר החשד שהקופסא עם התחמושת הייתה בחזקתו של החשוד ויש קשר בינו לבין הקופסא. כיוון שמדובר בשב"ח ובתחמושת חיה, המשטרה ערבה את השב"כ בחקירת נסיבות האירוע.

חשוב לציין כי אנחנו נמצאים בימים "טרופים", כאשר מחר אמורות להתקיים שתי תהלוכות לרגל צעדת יום הדגלים וחגיגות יום ירושלים, זאת לצד העובדה כי ההסתה ברשתות החברתיות עלולה להוביל למעשים חריגים וקיצוניים, ונושאים אלו יבדקו על ידי השב"כ והמשטרה.

נזכיר כי גם לפני שנתיים, במסגרת חגיגות יום ירושלים, בזמן שכל העיניים היו נשואות לכיוון ירושלים, מבצע "שומר החומות" פרץ בגזרה אחרת ותפס את המשטרה לא ערוכה.

הפעם, חשוב להדגיש, המשטרה, צה"ל ושב"כ, ערוכים ודרוכים בין כל הגזרות, כשבירושלים, פרוסים כ-3,200 שוטרים ומתנדבים מעבר למכסת השוטרים הטרודה בביטחון השוטף ובפעילות השוטפת, וכל תפקידן של אלו שמירה על הביטחון ושלומם של תושבי ירושלים, והמשתתפים בתהלוכות ובחגיגות יום ירושלים.