לאחר החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת, לפיה ליעד אדרי, הנאשם ברצח יואל להנגהל בן ה-18 בקריית שמונה, ישוחרר למעצר בית, תחת איזוק אלקטרוני, פורסם היום (חמישי) תיעוד המוכיח לכאורה כי כלל לא היה מגע בין אדרי לנרצח להנגהל. 

הנאשם ברצח יואל להנגהל ישוחרר? גורמים בפרקליטות ל"מעריב": "שוקלים לערער על ההחלטה"
הנאשם ברצח יואל להנגהל בקריית שמונה ישוחרר למעצר בית

כזכור, ההחלטה לשחרור ליעד אדרי למעצר בית הגיעה לאחר שביום ראשון קיים בית המשפט דיון מיוחד בשאלת שחרורו, במסגרתו הביעו הוריו של להנגהל את התנגדותם לשחרור הנאשם ברצח.

בעקבות ההחלטה לשחרר את הנאשם ברצח למעצר בית, עורכת הדין רחלי צינקן, אשר מייצגת את משפחת הנרצח, מסרה: "המשפחה נסערת מאוד מההחלטה לשחרר את אדרי למעצר בית עם איזוק אלקטרוני. יש לזכור כי לבד מכתב האישום בגין רצח, נאשם אדרי גם בתקיפה בנסיבות מחמירות, בהדחה ובשיבוש חקירה. הנאשם הדיח מעורבים אחרים בזמן החקירה ואפילו כשהיה במעצר לא שמר על הכללים והתראיין לאחד מערוצי התקשורת, לכן ספק האם פיקוח ע"י בני המשפחה יהיה יעיל וימנע את המשך השיבוש".

עוד אמרה עו"ד צינקן כי "לשחרורו של הנאשם למעצר בית תהיינה השלכות על משך הזמן בו יתנהל ההליך המשפטי. מטבע הדברים, עובדת היותו חופשי תוביל לפריסה ארוכה יותר של מועדי הדיונים. יש לדעת שמצבם הנפשי של ההורים השכולים רע והימשכות ההליך רק תדרדר את מצבם. במידה ותתקבל החלטה על שחרורו של הנאשם למעצר בית, נבקש מהפרקליטות לערער על ההחלטה".