החשד לפדופיליה בגן הילדים בדרום: מפניות הורים ל"מעריב" עולה כי עד כה הוגשו לפחות 5 תלונות במשטרת קריית גת בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים בני ארבע. הבוקר (ראשון), ההורים החליטו לא לשלוח את הילדים למסגרת החינוכית. ההורים מאשימים את המועצה המקומית, שלדבריהם לא מתייחסת לתלונות ברצינות. 

בתחנת קרית גת התקבלו בשבוע שעבר מספר תלונות מצד הורים לילדים בני ארבע בחשד שאדם בשם "מרדכי" היה מגיע לגן שנמצא באחד היישובים הסמוכים לעיר, חילק להם סוכריות ועל פי החשד ביצע בהם עבירות מין. במשטרה ציינו כי "חקירת האירוע מתנהלת ברגישות, תוך גביית עדויות הקטינים ע"י גורמי המקצוע הרלוונטיים, במטרה להגיע לחקר האמת".

"אם באים עם סכין יפנית ללב שלי הוא בורח החוצה. אני מטורטר מאוד. באותו רגע ששמעתי מה קרה הרגשתי שעולמי חרב עליי. אני מנסה להחזיק את עצמי, אנחנו עוברים ימים של גהינום", סיפר הורה לילד בגן. "זה טראומה לילד לכל החיים. לילדים יש אחים, איך פועלים איתם? פתאום זה פוגש אותך בבית שלך. רק אתמול, 4 ימים אחרי שזה נחשף אספו אותנו לפגישה עם הרשויות והם מנסים לסבן אותנו. הם מדברים בזלזול. אפילו לא מעניקים לילדים שירות פסיכולוגי. יש כאן מחדלים של הרשות המקומית מקצה לקצה", הוא הוסיף.

הורה נוסף שהגיש תלונה במשטרה סיפר ל"מעריב": "אחרי המקלחת הילד שאל אותנו שאלות מאוד קשות. כבר באותו יום הלכתי והגשתי תלונה. מהר מאוד הבנתי מה קורה, השיח הזה לא קיים אצלנו בבית. אין סיכוי לשמוע מילים כאלה, ילד בגיל הזה לא יכול להשתמש במושגים האלה. קיבלתי את זה פשוט בזעזוע. מאותו רגע זה מרגיש כמו אבל. הבית לא מתפקד, בכי לא פוסק ופשוט לא יודע מה לעשות. ישבתי וצעקתי מעל כל מקום אפשרי, אף אחד לא מדבר איתנו ולא מראה התייחסות".

גם הוא הוסיף ביקורת על אופן התנהלות הרשויות: "אנחנו כהורים במשך שבוע שלם זועקים לרשויות, אנחנו בסך הכל הורים לילד. מי מנהל את האירוע? הם רק מחפשים לתת לנו תירוצים. הצוות של הגן מכחישים כל טענה שאנחנו מעלים בפניהם. החשדות הופכים להיות מפחידים ברמה של רשלנות פושעת. אני מפחד לחשוב מה קרה שם".