מספר נערים בני 16 מהגולן נעצרו לפני כמה ימים בחשד שאנסו אישה בשנות ה-40 לחייה, וכלאו אותה יחד עם בנה במקלט. מתלונתה עלה החשד כי במהלך התקופה האחרונה החשודים התעללו בה וסחטו ממנה כספים כשהם מאיימים עליה שאם תתלונן במשטרה הם ידעו על כך ויפגעו בה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לדבריה, במקרה אחד הם דקרו את בנה ובהמשך כלאו אותה ואת בנה בן ה-15 במקלט עד אשר תשלם להם את הכספים שסחטו ממנה. על פי החשד, בשלל החשש שלה מאחד הקטינים שתקף ואיים עליה היא קיימה איתו יחסי מין. המשטרה אמרה הבוקר (שלישי) כי החשדות נגדם כוללים אונס, כליאת שווא, סחר בסמים ועבירות אלימות.

הקטינים הובאו בפני שופט בבית משפט השלום בקרית שמונה ומעצרם הוארך בפעם השלישית עד לתאריך 31.05.23. פרטי האירוע החמור החלו להתגלגל ברשת החברתית של אותו יישוב בצפון, וראש המועצה מיהר לעדכן את התושבים כי מדובר באירוע הנמצא תחת חקירה חסויה. עוד הוסיף ראש המועצה כי הוא מלווה את האישה, וביקש שלא להפיץ את פרטי האירוע ברקשת החברתית, על מנת למנוע פגיעה נוספת בקורבן. במשטרה מבצעים בדיקות בנוגע לחשודים נוספים במעשים. "מדובר במקרה שנמצא בחקירת משטרה ובו פרטים שגובלים בצנעת הפרט", נמסר מהמועצה.