ועדת הבחירות לא תתכנס לדון בעניין פסילת אפי נוה מלרוץ אל ראשות לשכת עורכי הדין בשל הרשעתו בפרשת נתב"ג: "הטענה שפסק הדין של בית המשפט המחוזי בעניינו של המועמד מהווה פסק דין חלוט, אינו נתמך בכל חוות דעת משפטית או פסיקה מתאימה".

יו"ר ועדת הבחירות של לשכת עורכי הדין הודיע כי לא יכנס את הוועדה בכדי לדון בשאלה האם מוטל קלון על עו"ד אפי נוה בשל הרשעתו בפרשת נתב"ג, והאם הדבר מונע מנוה להתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין.

המבקשים לקיים את הדיון טענו כי לאחר שערעורו של נוה נדחה בבית המשפט המחוזי, פסק הדין בעניינו נחשב לחלוט ועל כן ניתן לקיים דיון בעניין. עם זאת, היועמ"שית של לשכת עורכי הדין הודיעה כי לעמדתה פסק הדין אינו חלוט.

יו"ר ועדת הבחירות קיבל את עמדת היועמ"שית, וכתב כי "הטענה שפסק הדין של בית המשפט המחוזי בעניינו של המועמד מהווה פסק דין חלוט, אינו נתמך בכל חוות דעת משפטית או פסיקה מתאימה".

הוא אף הוסיף: "ההיפך, המאמר אליו אתם מפנים עוסק בשאלת הסיכוי של בקשת רשות ערעור ב'גלגול שלישי'". כמו כן, ציין: "אלא שסיכויי בקשת הערעור לחוד, וסוגיית היותו של פסק הדין חלוט לחוד. מכאן, שמקום בו אין סמכות לוועדה לדון בעניין הספציפי המבוקש על ידך בהתאם לכללי הבחירות, הרי שאין בידי כל סמכות לכס את הוועדה לדון בשאלה שאינה בסמכותה".