חיסול נוסף: גבר כבן 50 נהרג היום (שלישי) באירוע ירי באום אל פחם. בנוסף, בת זוגו שישבה לצידו נפצע באירוע באורח בינוני, ופונתה לבית החולים העמק.

חיסול נוסף במגזר הערבי: תושב נצרת נורה למוות
חיסול בלוד: עומאר שעבאן נהרג כתוצאה מפיצוץ רכב בעיר

השניים שהו ברכב שחנה סמוך למסעדת "מאמא בסטה" בעיר. הגבר שנפצע אנושות טופל על ידי צוות מד"א ומותו נקבע במקום.  כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ופתחו בחקירת האירוע, כשהרקע הוא פלילי. במקביל, מתבצעות סריקות אחרי מבצעי הירי. 

על פי החשד הראשוני המניע לאירוע הינו אירוע קודם מלפני מספר ימים במהלכו נפגע באורח קל-בינוני קטין בן 5 וכן מאבטחו בעת שנורו באום אל פחם. במשטרה נוטים לחשוד כי גורמים המקורבים לאביו של הקטין, דמות עבריינית מוכרת בעיר, הם אלו שביצעו את החיסול. נציין כי באירוע המדובר כשהגיעו החוקרים לזירה הם נתקלו בזירה שביצעו בה שיבושי חקירה מהותיים, שטופה ונקייה, ולאחר שהפעילו מערך מודיעיני תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, פשטו הבלשים על מתחם סמוך שם איתרו את החשודים בהם הייתם ג'ערו, בנו של המנוח מהיום.

כמו כן נמצאו במתחם שני אופנועי טי-מקס גנובים, רובה M-16, אקדח גלוק ושני רכבים ממוגני ירי. מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט ובמשטרה מאמינים כי האירוע מהיום הינו נקמה על אותו אירוע. בעוד זמן קצר יכנס מחוז חוף הערכת מצב בסיומה יוחלט על איזו יחידה תוטל האחריות לחקירת האירוע

פרמדיק מד"א מוניב פאעור, שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר ואישה בשנות ה 50 לחייהם כשהם סובלים מפציעות חודרות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא סימני חיים ולא נותר אלא לקבוע את מותו. הענקנו טיפול רפואי לאישה שנפצעה באורח בינוני ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים".