פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שלישי) הצהרת תובע כנגד ארבעה תושבי רהט בגין חטיפה וניסיון רצח של קטינה בת 17, תושבת העיר רהט, ונעצר קרוב משפחה נוסף בחשד כי אנס את הקטינה באירוע אחר. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, וביום חמישי הקרוב צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום ובקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים.

מה תרצה להיות כשתהיה גדול? צפו באב מלמד את בנו לירות בנשק בנגב
חשד לרצח ביישוב חורה: אדם נמצא עם סימני אלימות על גופו

תחילה, ב-1 במאי התקבל דיווח במוקד 100 מאזרח אודות קטינה שנמצאה פצועה באזור נחל פורה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום, פינו את הקטינה למרכז הרפואי סורוקה לצורך קבלת טיפול רפואי כשעל גופה סימני חתכים, דקירות וכשמצבה בינוני.

עם קבלת הדיווח על האירוע, פתחה תחנת רהט בחקירה תוך גביית עדויות ואיסוף ראיות וממצאים, והצליחה לקשור את מעורבותם של ארבעה קרובי משפחתה, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד כי חטפו את הקטינה מהעיר באר שבע, באמצעות כלי רכב ונסעו לאזור פורה, שם ניסו לרצוח את הקטינה באמצעות דקירות סכין בכל חלקי גופה. 

עם התפתחות החקירה עלה חשד כי הקטינה נאנסה על ידי קרוב משפחתה, באירוע שהתרחש כשבועיים לפני אירוע החטיפה, שבעקבותיו עזבה את העיר רהט ועברה להתגורר בעיר באר שבע. פעילות מהירה של חוקרי תחנת רהט הובילו לאיתור ומעצר החשוד במעשה, תושב העיר רהט, בשנות ה-40 לחייו.