בית המשפט השלום בתל אביב האריך פעם נוספת בחמישה ימים את מעצרם של בר שמאי, חן זיו ולוריא בן דוד, שלושת הבגירים החשודים במעורבות ברצח הנער שליו אפללו, במה שנראה היה תחילה כתאונת דרכים. במקביל, בבית המשפט השלום לנוער בבת ים הסכימה המשטרה לשחרורו של אחד הקטינים שחשוד גם הוא במעורבות ברצח.

"כתובת שלא מופנית אלינו": אחותו של שליו אפללו ז"ל על הגרפיטי שרוסס בביתם
הותר לפרסום שם החשוד בדריסת שליו אפללו, מעצרו הוארך

בביהמ"ש טען נציג המשטרה כי בן דוד הוא האיש שתכנן את הרצח, הוא זה שבעצם תיאם את המעשה עם המעורבים האחרים, והוא זה שהביא להוצאתו לפועל. כזכור בספטמבר 2022, לפי הערכת המשטרה, ביימו החשודים תאונת דרכים במהלכה נדחף אפללו אל הכביש ובאותו זמן בדיוק חלף במקום הרכב הפוגע, שהמשטרה טוענת כי ההגעה שלו למקום לא הייתה אקראית אלא מתוזמנת ומדויקת.

במשטרה סבורים כי בן דוד, שהיה גם נוכח בזירת האירוע פעל אף לשבש חקירה, הדריך עדים מה לומר וייצר לעצמו אליבי, שעה שהתקשר למשפחת המנוח ועדכן אותם בפרטי התאונה ובפציעתו של שליו. 

המשטרה התייחסה גם לבר שמאי, ועלתה הטענה לפיה בעת התרחשות התאונה, כשישב לצדו של הנהג חן זיו, הוא לא נרדם ונטען כי באותו שלב של הפגיעה הוא היה פעיל ואמר לזיו: "תן גז".

במהלך הדיון התגלה עימות בין החשודים לבין בני משפחת אפללו, מול האולם. נציין כי במשטרה רמזו שישנו סרטון של האירוע המפליל את החשודים ומשמש כראיה בחקירה. נציין כי אתמול נערכו עימותים בין החשודים באירוע במהלכם נבדק כיצד נהג בר שמאי בזמן התאונה. במהלך חקירתו שינה שמאי את גרסתו מספר פעמים.

עולה כי גם היום רוססו כתובות גרפיטי המתייחסות לאירוע, באחת מהן נכתב "חן תדבר, שליו רוצה את האמת".עדן אפללו, אחותו של שליו, הגיעה לכל הדיונים בבית המשפט, ואמרה: "בסוף יש אלוהים. אנחנו נעשה הכל כדי שהאמת תצא לאור"