פרשה מזעזעת: שני קטינים כבני 17, תושבי בית שמש, נעצרו בחשד שביצעו עבירות מין חמורות בפעוטה כבת שנתיים וחצי. על פי החשד, המעשים בוצעו באתר בנייה בעיר במשך תקופה ממושכת ובמספר מועדים שונים. החקירה במשטרה הושלמה, ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום.

בתחילת השבוע האחרון, התלונן בתחנת המשטרה בבית שמש של מחוז ירושלים, אחד המעורבים, בן 17 כאמור, וחשף בפני חוקרי התחנה את המעשים המזוויעים. מהחקירה עולה, כי נדרש על ידי החשוד השני, כבן 17.5, שביניהם הייתה הכרות מוקדמת, להביא את קרובת משפחתו, הפעוטה, למקום מבודד - אתר בנייה בעיר בית שמש, שם על פי החשד, בוצעו בה עבירות מין חמורות מאוד.

בין העבירות שבוצעו: אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום בחסר ישע, התעללות בחסר ישע ועוד. רק לאחר שהחלה לבכות, השיב אותה הנער אל המסגרת החינוכית שבה שהתה במהלך אותו היום. בעקבות עדותו, הפך המתלונן לחשוד בעצמו בגין המעשים שתיאר, ובתוך זמן קצר, נעצר גם החשוד השני. למחרת, הובאו שני החשודים בפני בית המשפט, שהורה על הארכת מעצרו של החשוד המרכזי מעת לעת. החשוד שהתלונן במשטרה, קרוב של הפעוטה, נשלח על ידי בית המשפט למעצר בית שהוארך אף הוא. 

עם סיום החקירה בתחנת בית שמש, שהביאו לאיסוף ראיות נגד החשודים ולגיבוש תשתית ראייתית לביצוע עבירות מין חמורות, הוגשה אמש הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד החשוד העיקרי במעשים, שמעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב ובחקירה הוא קשר את עצמו לאירועים. בהמשך, צפוי להיות מוגש כתב אישום גם נגד החשוד השני, אשר נמצא במעצר בית. 

קצין אח״מ תחנת בית שמש של מחוז ירושלים, רב פקד אביעד בלמס, סיפר: "מדובר בפרשייה חמורה ומזעזעת על כל המשתמע מכך. במשך כל שנותי כחוקר וקצין חקירות במשטרה, לא נחשפתי למקרה חסר אנושיות ורחמים כפי שהתברר לנו בחקירה זו שהתנהלה ברגישות רבה על ידי חוקרי תחנת בית שמש בימים האחרונים. מיד עם חשיפת המעשים החמורים והבלתי נתפסים על הדעת שבוצעו נגד פעוטה בגיל כה קטן ובזמן ממושך, פתחנו בחקירה ועצרנו שני החשודים שאחד מהם הוא קרוב משפחתה. בחקירה הבנו שמדובר במעשים שבוצעו מספר פעמים בזמן ממושך, ובוצעו מגוון פעולות חקירה שביססו את התשתית הראייתית נגדם, לכדי כתב אישום שצפוי בימים הקרובים מטעם הפרקליטות״.