במשטרה בודקים חשד לפיו הרצח של איסמאעיל עטיה שמאלי הלילה בשכונת ג'ואריש ברמלה מקורו בסכסוך בין משפחות וכנקמה על רצח עלי ג'רושי בינואר השנה. 

נורה ביציאה ממסגד: אלו הסכסוכים שהובילו לרציחתו של עלי ג'רושי

בעקבות הרצח ברמלה, המשטרה יחד עם לוחמי יס"מ ומג"ב עצרה 24 תושבי שכונת ג'ואריש בחשד למעורבות באירועי ירי בעיר. כלל העצורים הועברו לחקירה בתחנה, בסיומה ובהתאם לממצאיה תבחן את הבאתם לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך מעצרם. 

נציין כי הסכסוך העקוב מדם גבה כבר קורבנות, אחד מהם נדקר למוות ביציאה מהר הבית. בתגובה התרחש רצח יוסף ג'רושי, רעייתו נואל ובתם בת ה-16 בחודש יוני 2021 סמוך לצומת עילבון שבצפון הארץ.  השלושה עברו לפני כחודש וחצי להתגורר בדיא חנא, זמן קצר לאחר רציחתו של ראש ארגון הפשע חתאם ג'רושי, לאחר שחששו מנקמה בתוך המשפחה, זאת מאחר וג'רושי היה מצוי בסכסוך עם אחיו זייד.

זירת החיסול המשולש בגליל. צילום: תיעוד מבצעי, מד"א

עלי וחתאם היו מסוכסכים עם זייד ג'רושי, שבמשפחה מייחסים לו בזמנו את הרצח של חתאם. לעלי ג'רושי יש שני בנים שהפכו לדמויות מרכזיות בעולם הפשע, אחד מהם מרצה מאסר על ניסיון רצח, והשני שוחרר לאחרונה בגין אירוע תקיפה. לאחרונה נגזר על עומאר אבו קישאק מאסר עולם, בגין הרצח של מחמוד מוגרבי. על פי החשד הרצח הזה בשליחות של זייד ג'רושי, מאחר ומוגרבי היה איש הכספים של עלי.