שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב הוזעקו הלילה (שבת-ראשון) לעיסאוויה בעקבות דיווח על חשד לאלימות חמורה כלפי אשה בבית מגורים ועצרו את בעלה, תושב עיסאוויה בן 24 החשוד במעשה. בתגובה, נתקלו השוטרים שביצעו את מעצר החשוד באבנים, זיקוקין ובקבוקי תבערה. 

כאמור, הלילה בסביבות השעה 1:30, התקבל במוקד 100 של המשטרה במחוז ירושלים דיווח מאשה, על כך שבעלה מאיים לרצוח אותה בסכין בביתם שבשכונת עיסאוויה. האשה נעלה את עצמה עם בנותיה בתוך חדר בבית. כוחות משטרה של תחנת שלם במחוז ירושלים ולוחמי מג״ב הגיעו לבית, וכשהשוטרים נכנסו לתוך הבית והחלו בתחקור האירוע, התברר כי עפ״י החשד לא מדובר באירוע אלימות ראשון מצד החשוד. 

החשוד התפרע במקום, תקף את השוטרים והתנגד למעצרו. השוטרים השתלטו עליו ואיתרו בדירה סכין עמה עפ״י החשד איים עליה. החשוד נעצר לחקירה בתחנת שלם. 

בדרכם של כוחות המשטרה החוצה מהבית עם העצור, החלה הפרת סדר אלימה מאוד כלפיהם שכללה ירי זיקוקין בכינון ישיר, ידויי אבנים ובקבוקי תבערה. אחד הזיקוקין שנורו לעבר השוטרים פגע בילדה של האשה, שלא נזקקה לטיפול רפואי והשוטרים הגנו עליהם.

הכוחות הגיבו באמצעים לפיזור הפרות סדר ובאחד המקרים בוצע ירי לעבר חשוד שזוהה עם בקבוק תבערה (לא זוהתה פגיעה). כתוצאה מהפרת הסדר, נגרם נזק לניידות המשטרה ולא היו נפגעים לכוחותינו. הבוקר (ראשון) איתרו שוטרים שפעלו במקום בעקבות הפרת הסדר כוורת זיקוקין. 

היום יובא החשוד שנעצר בבקשה להאריך את מעצרו בבימ״ש השלום בירושלים במטרה למצות את החקירה ואת הדין עמו.