פרסום ראשון: למעריב נודע היום (שני) כי פרקליטות מחוז ירושלים מנהלת משא ומתן מתקדם לקראת הסדר טיעון עם סנגוריו של אשרף ג'ודה, אשר נאשם כי ביצע מעשים מגונים ואנס פעמיים בחורה צעירה שעבדה איתו בדוכן מזון מהיר בתחנה המרכזית בירושלים.

האונס בקצרין: כתב אישום הוגש נגד הקטינים שביצעו את המעשים
כתב אישום מזעזע בגין אונס הפעוטה בבית שמש: "הציע כסף תמורת מגע מיני"

על פי כתב האישום, בזמן שג'ודה עבד עם א' בתחנה המרכזית בירושלים, בשנת 2018, הוא העיר לה הערות מיניות ונגע בה באופן מיני ללא הסכמתה. במהלך דצמבר 2018, השניים ירדו אל החניון של הבניין כאשר ג'ודה פנה אל רכבו וא' פנתה למחסן בכדי להעלות סחורה לדוכן.

א' נכנסה למחסן, וג'ודה נכנס אחריה והחל לחבק ולנשק אותה בצווארה. בשלב זה ג'ודה ניגש אל א', חיבק אותה, הכניס את ידיו מתחת לתחתוניה והחדיר את אצבעותיו לאיבר מינה. ג'ודה ניסה לנשק את א', אך היא הזיזה את פניה.

בהמשך, ג'ודה השכיב את א' על בטנה. א' ביקשה מג'ודה להפסיק את מעשיו ואמרה לו כי היא לא מעוניינת. ג'ודה ענה לה כי לא יחדיר אליה את איבר מינו והוריד את מכנסיו ואת מכנסיה של א'. ג'ודה נשכב על א', שאמרה פעם נוספת כי היא אינה רוצה בכך. ג'ודה השיב כי גם הוא לא רוצה - ואז החדיר את איבו מינו אל איבר מינה של א'.

בשל מעשים אלה, ג'ודה נאשם בשתי עבירות אינוס ומעשים מגונים. כעת, כאמור, בין הפרקליטות לסנגורים מתנהל משא ומתן מתקדם על הגעה להסדר טיעון. סנגוריו של ג'ודה, עורכי הדין איתן כבריאן וסימון חדאד, מסרו למעריב בתגובה: "איננו יכולים להיכנס לגופם של מגעים קיימים. אנחנו מבקשים להדגיש כי מדובר בתיק מורכב מכל הבחינות, ואת טענות ההגנה שלנו נעלה בצורה טובה בבית המשפט".