באופן חסר תקדים, המדינה משכה הבוקר (שני) ראיות בתיק רצח, וזאת לאחר שהושגו באופן לא חוקי באמצעות תוכנות רוגלה. עו"ד פיני פישלר, קצין חקירות ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה לשעבר, התייחס להחלטה הדרמטית בשיחה עם אראל סג"ל ויריב אופנהיימר ב-103FM. 

"קודם כל צריך לבדוק את כל התיקים שהוגשו בהם כתבי אישום כאשר שם הושתלו רוגלות", הסביר עורך הדין בפתח השיחה, "דבר שני, בתיקים שלא הוגשו בהם, ומדובר על מאות אולי אלפים, והדבר הכי חשוב - לא יכול להיות שהדברים האלה מתגלים מאז פברואר 2022 כאשר מררי ושני אנשי השב"כ המלומדים, החברים של אלשיך, ישבו בוועדת בדיקה תחת מצב של ניגוד עניינים ומנדלבליט מנצח מלפני ומאחור ואיש עד היום לא נחקר".

עוד תקף כי "שופטים הולכו שולל וכנראה הסתירו מהם וחתמו על צווים ולא ידעו מה המשמעויות של המשיכות האלה קדימה ואחורה. הפרשה הזו, שלא יהיה ספק, רק וועדת חקירה ממלכתית, כי אי אפשר יותר לטייח. אלו לא טעויות, זה עבירות פליליות. אם תעלה את חברי עו"ד משה יוחאי, שהוא אחד הפרקליטים בתיק, הוא יספר לכם כמה הוא התחנן בפני המשטרה והפרקליטות, האם פה בתיק הזה הושתלו רוגלות וכמה דחקו אותו וברחו ממנו ולא אמרו לו את האמת. הציגו בפני בית המשפט ראיות שהושגו בניגוד לחוק. בתיק הזה השתילו ראיות שאינן קבילות, כולן בניגוד לחוק".

אופנהיימר נכנס לו בדברים ואמר כי "במבחן התוצאה אני רואה מערכת שמתקנת את עצמה. אתם כמעט אנרכיסטים, כל מה שמעניין אותם זה לפרוץ את הטלפון של כולם".

סג"ל השיב: "אתם בושה לשמאל. אם אתה בעד האזנות סתר לא חוקיות והבאת ראיות לא חוקיות – זה פשיזם".