בתום הארכת מצב שהתקיימה הבוקר (שלישי), הוחלט על שחרורם של מספר חשודים ברצח שליו אפללו ז"ל למעצר בית. עם זאת, חין זיו, החשוד המרכזי שנהג ברכב, יובא מחר לבית המשפט, ובכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו. 

"כתובת שלא מופנית אלינו": אחותו של שליו אפללו ז"ל על הגרפיטי שרוסס בביתם
הותר לפרסום שם החשוד בדריסת שליו אפללו, מעצרו הוארך

בשבוע שעבר, טען נציג המשטרה בביהמ"ש כי בן דוד, אחד החשודים ששוחררו מוקדם יותר, הוא האיש שתכנן את הרצח, ותיאם את המעשה עם המעורבים האחרים והביא את הוצאתו לפועל. 

אחותו של אפללו ז"ל סיפרה למעריב:  "הכרנו את החשודים. המריבה התפתחה לילה לפני כשאחותי הקטנה רבה עם הדוחף. הוא זה שדחף אותו לכביש. הם הגיעו למצב של אלימות".

עוד הוסיפה כי "הם אף פעם לא הסתדרו אחד עם השני. בסוף הריב הוא אמר לה - 'אני ארצח את אחיך'. כל פעם הוא היה מתנכל לה. אחי כתב פעם לאחותי שלא תפנה אל החשוד, כי בסוף הוא מתנכל אליו". עוד טענה: "פנינו למשטרה בנושא עוד טרם הרצח. אמרנו להם שמאיימים עלינו. לא התייחסו אלינו, חשבו שאנחנו הזויים. פנינו אחרי התאונה וטענו שזו לא תאונת דרכים".  

על תחושות המשפחה לאור התפנית בחקירה, לאחר שתחילה האירוע נחשד כתאונה, אמרה: "זה נותן לנשום אוויר, מה שנלחמנו עליו שמונה חודשים סוף סוף מתקיים. זה נותן נקודת אור". היא הדגישה: "זה לא מנחם בשום דבר, כי בסופו של דבר הוא נרצח. זה רצח מכוון, אנחנו בטוחים שדחפו אותו בכוונה. היה תזמון מדויק של הפגיעה בו".