עוד ניצב שפורש מהמשטרה: ניצב נתן בוזנה, ראש האגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית, הודיע הערב למפכ"ל יעקב שבתאי על החלטתו לסיים את השירות בארגון במהלך החודשים הקרובים. ניצב בוזנה הבהיר למפכ"ל כי לאחר והגיע לגיל 62 הוא סבור כי זה הזמן הנכון עבורו לסיים את שירותו במשטרה. גורמים במשטרה מציינים: "בוזנה ביקש את הפרישה בצורה מכובדת".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, השיב: "לצערי הניצב הפורש לא הצליח במשימתו - עוד הרבה לפני שנכנסתי לתפקיד - ואף רצה להתקדם, כאשר ההמלצות המקצועיות במיוחד נוכח המצב לא הצדיקו קידום שכזה. מאחל לניצב הצלחה גדולה בהמשך הדרך".

נתן בוזנה כתב בחשבון בפייסבוק שלו: "אני חש גאווה גדולה על שנפלה בידי הזכות לפקד על שוטרים וקצינים מדהימים, ערכיים ומסורים. עמיתיי, חבריי ופקודיי, גאה במסירותכם ללא גבול, שימרו על עצמכם ועל משפחותיכם. אני מרגיש זו העת לפרוש ועושה זאת בתחושת סיפוק וגאווה גדולה".

מהמשטרה נמסר: "מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי כיבד את בקשתו של הקצין, איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך והודה לו על תרומתו רבת השנים לביטחון מדינת ישראל. השניים סיכמו כי ניצב בוזנה יפרוש במהלך החודשים הקרובים".