בדיוק כפי שפורסם במעריב, הנקמה של ארגון הפשיעה של בכרי, על חיסולם של חמישה קורבנות המזוהים לכאורה עם גורמים באותו ארגון בחמישי שעבר, תגיע במוקדם או במאוחר. תגובה מהירה של שוטרי מחוז צפון הובילה אתמול לסיכול דרמטי עם מעצרם בנשקים שלופים של שלושה חשודים מארגון בכרי, כשבכליהם שני אקדחים טעונים והם בדרכם לבצע חיסול ככל הנראה בבית החולים האיטלקי בנצרת.

הכל כבר היה דרוך לחיסול הבא ולנקמה המהירה אלא שדיווח שהועבר למשטרה אתמול בשעות הצהריים על רכב חשוד שחונה בחניית החולים האיטלקי בנצרת ובו מספר דמויות חשודות הזניק למקום כוחות משטרה שארבו למתנקשים וחיכו לשעת הכושר כדי לבצע מעצר כמו בסרטים. השוטרים ירדו מהניידת בנשקים שלופים וביצעו מעצר של שלושת החשודים בעודם ברכב.

על פי החשד, השלושה תכננו לבצע חיסול בתחומי בית החולים - אירוע שהיה עלול היה להפוך למרחץ דמים בו יפגעו גם אזרחים תמימים וחפים מפשע. בכליהם של שלושת החשודים, נתפסו 2 אקדחים טעונים.

תיעוד סיכול החיסול בבית החולים האיטלקי בנצרת. צילום: דוברות המשטרה

חוקרי המשטרה שהחלו בחקירת האירוע העלו את החשד כי הרכב בו השתמשה חוליית החיסול הינו רכב גנוב, שעליו היו לוחיות זיהוי שנגנבו מרכב נוסף. ברכב נמצאה מברגה להחלפת מספרים מהירה ומיכל דלק שככל הניראה אמור היה לשמש להצתת הרכב לאחר הרצח והימלטות. 

הנשקים והפריטים שנמצאו אצל חוליית המתנקשים בנצרת (צילום: דוברות המשטרה)
הנשקים והפריטים שנמצאו אצל חוליית המתנקשים בנצרת (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה, מסר: "אנו רואים שוב, שמלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות, אלמלא הפעילות האמיצה של השוטרים, היינו עלולים להימצא כעת בסיום אחר לגמרי של האירוע, שכולל אבדות בנפש, ואף פגיעה באזרחים לא מעורבים בתוך שטח בית החולים. אנחנו פועלים מודיעינית ומפעילים את כל הכוחות שלנו בשטח על מנת למנוע את המשך ההרג והאלימות ולרסק את ארגוני הפשע".

במשטרה מדגישים כי פעילות זו מתווספת לפעילות התקפית של שוטרי המחוז הצפוני כנגד ארגוני הפשע. במהלך סוף השבוע נעצרו 22 חשודים במעורבות באירועי אלימות וירי בסכסוך בכרי-חרירי.