בית משפט השלום בחיפה גזר 25 חודשי מאסר וחצי בלבד על מחמוד אבו סנינה בן ה-23, לאחר שהורשע בכניסה לישראל בניגוד לחוק, התחזות לאדם אחר במטרה להונות, קבלת דבר במרמה, איומים, חבלה חמורה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, וזאת בעקבות תקיפה חמורה של אישה טרנסג'נדרית שהעניקה לו שירותי מין בתשלום. מחלקת התביעות המשטרתית עתרה לעונש מאסר שלא יפחת מ-36 חודשי מאסר, מאסר על תנאי ארוך ותשלום פיצוי גבוה למתלוננת. 

בגין אונס עולה חדשה בביתה: כתב אישום חמור יוגש נגד תושב אשדוד

מפרטי כתב האישום עלה כי ב-12 באוגוסט נפגשו השניים בדירה בחיפה על מנת לקיים יחסי מין בתשלום. "השניים קיימו יחסי מין תמורת תשלום מצד הנאשם. בתום (קיום יחסי המין בין השניים), התגלע ויכוח בין הנאשם למתלוננת ובמהלכו, לאחר שהנאשם גילה כי המתלוננת הייתה בעבר גבר, הוא תקף את המתלוננת באלימות, חנק אותה, ריסס גז פלפל לעבר פניה, וכן היכה אותה קשות בכל חלקי גופה. חרף ניסיון המתלוננת לברוח מפני התוקף ולהתגונן באמצעות שוקר שהיה ברשותה, המשיך אבו סנינה להכות אותה עד שלבסוף הצליחה המתלוננת לחמוק מהדירה ולהזעיק את המשטרה", נכתב בכתב האישום. 

ככל הנראה הנאשם ישא בעונש בן 36 חודשי מאסר (צילום: אילוסטרציה,אינגאימג')
ככל הנראה הנאשם ישא בעונש בן 36 חודשי מאסר (צילום: אילוסטרציה,אינגאימג')

מהמשטרה נמסר: "אנחנו שוקלים אם לבקש מהפרקליטות לערער, אבל זוהי דוגמה להירתמות של התביעה למאבק נגד אלימות כלפי אוכלוסיות מוחלשות ובכלל אלו המשתייכות למעגל הזנות, וביתר שאת לטרנסג'נדרים".