עוד קורבן בסכסוך המדמם בין משפחות חרירי ובכרי: מרוואן קנג', צעיר בשנות ה-20 לחייו המזוהה עם משפחת חרירי, נרצח הבוקר (שבת) מירי בנצרת. לצדו, נפצע באורח קשה מוספטא זועבי, אביו של רעד זועבי, שנרצח מירי בחודש דצמבר האחרון ברכבו. השניים עמדו מחוץ לביתם בנצרת, כשלפתע הגיעו אלמונים ופתחו בירי.

בתוך כך, כוחות גדולים של משטרה מתחנת נצרת וממחוז הצפון הגיעו לזירה, והחלו באיסוף ממצאים, לצד ניסיון לאתר מצלמות אבטחה. במקביל, כוחות המשטרה פתחו בסריקות בניסיון להתחקות אחר החשודים. חשוב לציין כי מדובר בקורבן ה-27 במסגרת הסכסוך בין משפחות חרירי ובכרי. כפי שציינו ב"מעריב", גם במשטרה העריכו כי התגובה על החיסולים האחרונים, המזוהים עם משפחת בכרי, ובמרכזם הטבח ביפיע, יביא לנקמת דם.

חקירת האירועים בפרשה הזו הועברה לטיפול היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 במשטרה. נראה כי גם האירוע הזה ייחקר על ידי יחידה זו.

כזכור, לפני כשבועיים אירע טבח חסר תקדים ביפיע. חמישה קורבנות מארגון בכרי נרצחו בתוך עסק לשטיפת מכוניות. הנרצחים - נעים מרגייה, אבו-נעים מרגייה, איליה מרגייה, לואי אבו ר'אגב ואבראהים שחאדה, פונו ללא הכרה לבית החולים האנגלי בעיר, שם נאלצו לקבוע את מותם. מחקירה ראשונית עולה כי הירי בוצע מנשק אוטומטי, ולא ברור האם המחסלים עמדו בפתח המתחם או שהירי בוצע מרכב חולף.