בדיון שנערך בשבוע שעבר בבית המשפט השלום בירושלים, החליטה השופטת ליאת בנמלך לפסול את עצמה מלעסוק בבקשת בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת לפעיל 'קריים מיניסטר' עו"ד גונן בן יצחק. פרקליטו של נתניהו, עורך הדין אוריאל חור ניזרי, טען באשר אליו כי הוא "לא מתכנן לחזור לארץ בקרוב, צריך לשמור על פרטיותו". עורך הדין שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM והתייחס לדברים.

"הדיון שעליו אנו מדברים הוא דיון לגבי בקשה למניעת הטרדה מאיימת", אמר. "אנו רואים התחקות אחר יאיר בכל צעד שהוא מבצע. כמו לכל אדם, גם לו מגיעה פרטיות, הפרטיות היא ערך עליון בכל דמוקרטיה ואסור שהיא תיפגע. יש לו את החיים הפרטיים שלו, הוא יכול להיות איפה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה. יאיר אינו נבחר ציבור". 

עוד אמר, כי  "העובדות הן דבר שצריך להוכיח, זה לא מספיק שאמרו משהו בתקשורת כדי שהוא יהפוך להיות נכון. הסיפור שעליו דיברנו הוא באשר לשאלה האם תוך שבעה ימים הוא צפוי להתייצב בארץ, התשובה על כך שלילית".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

על סוגיית אבטחתו במקום מושבו ברגעים אלה, אמר עו"ד ניזרי: "אין שום קשר בין העובדה שאדם נמצא או לא נמצא במקום מסוים לבין ענייני ציבור. אנו עוד לא יודעים את המועד הסופי של הדיון הבא, בימים הקרובים צפוי להתקיים דיון נוסף, ויאיר לא יהיה נוכח בדיון פיזית". 

סייעה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM