אוריאן בן כליפא, לוחמת מג"ב שמיוצגת ע"י עו"ד אייל בסרגליק, הורשעה בחודש מאי האחרון בתקיפת הצעירה הערבייה חלא סלים. כנגד הלוחמת, אשר שירתה כשוטרת משמר הגבול בשירות קבע, הוגש כתב אישום המייחס לה עבירות תקיפה הגורמת חבל, באירוע שאירע ב-4 בנובמבר 2021. בשיחה עם "מעריב", ביקרה אמה סימה את בית המשפט וטענה לעוול כבד שנגרם לבתה. 

לוחמת מג"ב אוריאן בן כליפא הורשעה בתקיפת פלסטינית בשער האריות
לוחמת מג"ב המואשמת בתקיפת פלסטינית: "מתביישת במפכ"ל"

"קודם כל היא לא הייתה צריכה להגיע למצב הזה בכלל. כולי תקווה שהשופטת תעשה צדק, ואם היא לא תעשה צדק אנחנו נערער. אני רוצה להאמין שהיא תזכה אותה", ציינה.

עוד הוסיפה: "אני אמשיך להילחם בשביל הילדה שלי, כי נעשה לה עוול, תפרו לה תיק. הוכחנו את זה, ואני אמשיך להוכיח את זה. מי שצריכה לעמוד למשפט היא בת המוכתר. והמוכתר בעצמו". 

אמה של אוריאן הדגישה כי אין בכוונתה לוותר בנושא: "זה לא יצליח להם, אני אמשיך להילחם עד הסוף. היא צריכה לקבל צל"ש לא כתב אישום, ובטח שלא הרשעה. אפילו שתחנות הצדק טוחנות לאט, אנחנו נמשיך להילחם. אני לא אשב בשקט". 

"היא חזרה לתפקיד מנהלתי, היא לא בפלוגה ובגזרה שלה. אני חינכתי את הילדים שלי לאהבת המולדת ולשרת את המדינה. אוריאן רוצה לחזור לשרת במקום שבו הייתה", הוסיפה. 

כמו כן, סיפרה על הפגיעה הקשה שחוותה בתה: "היא הייתה אמורה להתחתן, והחתונה בוטלה. היא גם הייתה אמורה להתחיל ללמוד משפטים. הרסו לילדה שלי את החיים. זה לא רק עניין של כתב האישום, לקחו לוחמת עם מוטיבציה ופשוט הרסו לה את החיים האישיים, הקריירה שלה. אם בית המשפט לא ינקה אותה, אמא שלה תנקה. ואמא שלה גם תמשיך להילחם עד הסוף".