מקרה חריג בדרום: גלית כהן, תושבת אופקים, שיתפה במקרה החריג שעברה בתה. "ביום שבת בבוקר הטבעת של הבת שלי, שעלתה 10,000 שקלים אבדה. חיפשנו אותה בכל מקום, ברחוב, בבית, בפח. פתאום הבת שלי חשבה שזה אולי נפל לפח המוטמן מחוץ לבית. התחלנו להתייאש, היא הייתה מאוד מבואסת אבל זה נגמר בנס", ציינה. 

עוד הוסיפה: "פניתי לראש העיר הוא ישר שלח את מנהל האגף שיצור איתנו קשר. יום למחרת נכנסנו עם כפפות, בגדי עבודה ישר זיהיתי את השקית, על השקית הראשונה מצאתי את הטבעת. זה פשוט נס. זה לא יאומן שזה נגמר ככה". 

היא סיפרה על כך שלא מדובר במקרה הראשון מסוג זה, שעוברת בתה: "זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לה, לפני כמה חודשים היא איבדה את הטבעת בגני יהושוע, היא לא הצליחה למצוא אותה. אנחנו דתיים, היא חייגה לקו הישועות ואחרי כמה דקות היא הצליחה למצוא את הטבעת בדשא. לא יאמן שזה הסתיים ככה". 

מוטי ברבי, ראש אגף שפ"ע בעיריית אופקים שהיה אחראי על חילוץ הטבעת, סיפר: "האישה שלחה הודעה לראש העיר שהבת שלה זרקה שקית זבל וכנראה הטבעת שלה נפלה לתוכה. התקשרתי אליה כדי שתבדוק את המספר של הפח, נכנסתי לאפליקציה והתברר שהפח לא פונה. היו אמורים לפנות אותו יום למחרת. יצאנו אליה עם המנוף, פתחנו את הפח והיא מצאה את הטבעת. היו לנו לא מעט מקרים שהפילו דברים לתוח הפח המוטמן, אבל טבעת יהלום כזאת יקרה, שעלתה כ-10 אלף שקלים נדיר למצוא. העניין זה לא לרוקן את הפח, אלא למצוא את הטבעת בתוך 300 קילו של זבל. גם אותי זה מאוד ריגש, טבעת עם ערך סמנטמנטלי".