אוסאמה עאיד, תושב לוד בן 38, נעצר בחשד למעורבות בפרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינים בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק להן, כך הותר היום (חמישי) לפרסום. 

ראשיתה של הפרשה בסביבות חודש מאי אשתקד, אז התקבל מידע במשטרה והוביל להפעלת סוכנים סמויים נגד החשוד שעבד כשומר באתר בנייה בקריית גת. על פי החשד הוא פגש את הקטינים לראשונה בקיוסק, קנה עבורם אלכוהול ובהמשך אחרי שרכש את אמונם שידל אותם לשימוש בסמים מסוכנים לרבות קריסטל ואילץ אותם לקיים עימו יחסי מין כשלפחות באחת הקטינות ביצע מעשה אונס ובאחר מעשה סדום. 

שוטר ושוטרת ששימשו כסוכנים סמויים הצליחו לרכוש את אמונו של החשוד, רכשו ממנו פעם אחת סם מסוג מריחואנה ולאחר מכן נותרה השוטרת בקשר עימו ורכשה קריסטל. אז ניתן גם האות למעבר לשלב הגלוי של החקירה ולמעצרו. חשוד לציין כי מאז שהגיע המידע ניהלו חוקרי הנוער מעקב אחרי החשוד בקרוואן שבו התגורר באתר הבנייה שהיה מוקף בגדר גבוהה. בכל פעם שבלשי המשטרה הבחינו בקטינים המגיעים אליו, הם פנו אליו והבהירו את חומרת מעשיו. 

במקביל, הצליחו החוקרים לתאר את זהותן של שש קטינות שגוללו את העבירות שביצע בהן על פי החשד לאורך החודשיים האחרונים, אולם במשטרה מעריכים כי מספר הקטינים המעורבים עומד על בין שישה לתשעה. בידי המשטרה תיעוד של חילופי הודעות בהן על פי החשד זימן את הנערים אליו וכן גם תיעוד של הגעת הקטינים לאתר הבנייה.  החשוד מכחיש קשר לאירועים. 

החשוד נעצר בסוף חודש מאי האחרון ועם סיום פעולות החקירה וגיבוש התשתית הראייתית, הוגשה אתמול הצהרת תובע של הפרקליטות בבית המשפט השלום באשקלון. במקביל, מעצרו הוארך עד ל-25.06, מועד בו צפוי להיות מוגש כנגדו כתב אישום שעשוי להכיל כ-20 עבירות.

פקד יוסי מזרחי, קצין החקירות במשטרת קריית גת: "החקירה הסמויה החלה במידע חריג שהתקבל במשטרה אודות עבירות של אספקת סמים לקטינים, והחלטנו לתקוף את החשוד תחילה באמצעות 2 סוכנים סמויים, שוטרת ושוטר, על מנת ללמוד את דפוס פעולתו, וכבר שם ראינו שיש לחשוד העדפה למכור לשוטרת. במסגרת החקירה הגלויה לאחר מעצרו, חשפנו את מעשיו באופן מלא, כי במשך חודשים ארוכים, הוביל למתחם אתר הבניה קטינות, סיפק להן סמים קשים ובעת שהיו תחת השפעה כבדה ללא יכולת לשלוט במעשיהם או להתנגד, נהג לבצע בהן עבירות מין חמורות. הסיפוק האדיר במעצר חשוד כזה, הוא למעשה הידיעה שהצלחנו למנוע את המשך העבירות הקשות בקטינות והעובדה שהוא יעמוד לדין וישלם על מעשים שכנראה ילוו את הקטינות הללו עוד שנים ארוכות".