הפרשה שזעזעה את הדרום: מעצרו של אוסמה עאיד, תושב לוד בן 38, החשוד במעורבות בביצוע עבירות מין חמורות בקטינים בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק להם, ממשיכה לעורר הדים. הבוקר (ראשון), לקראת הגשת כתב האישום נגדו, אנחנו מביאים בפרסום ראשון את דבריה של נערה, תושבת הדרום, שנחשפה לפרשה הקשה בסמוך לקרית גת. 

דיווח: סוכל פיגוע של משמרות המהפכה נגד ישראלים בקפריסין

"תחילת הסוף של עידן פוטין": מהן השלכות ניסיון המרד של ואגנר?

במסגרת הפרשה, שראשיתה בחודש מאי אשתקד, הופעלו סוכנים סמויים נגד החשוד שעבד כשומר באתר בנייה בקריית גת. על פי החשד הוא פגש את הקטינים לראשונה בקיוסק, קנה עבורם אלכוהול ובהמשך אחרי שרכש את אמונם שידל אותם לשימוש בסמים מסוכנים לרבות קריסטל ואילץ אותם לקיים עימו יחסי מין כשלפחות באחת הקטינות ביצע מעשה אונס ובאחר מעשה סדום. 

מעצר תושב לוד החשוד בעבירות מין בקטינים (צילום: דוברות המשטרה)

"הכל התחיל לפני שנה", משחזרת נערה שנחשפה לפרשה הקשה. "הייתה חבורה של שבעה נערים, והוא התחיל לדבר איתם, לקנות אותם באלכוהול ועישון. הם התחילו לשבת איתו כל יום בבוטקה, ככה במשך שנה. אחרי כמה מפגשים הוא התחיל להגיד לבנות שהוא חרמן ושהוא רוצה שיגעו בו".

על המפגש שלה עם החבורה, היא מספרת: "לפני חצי שנה בערך התחלתי להסתובב עם החבורה הזאת. הם הציעו לי לשבת איתו, ובהתחלה מאוד התנגדתי. זה הפחיד אותי, איכשהו נפלתי ללחץ והסכמתי לזה. אחרי שעה הוא נעל את השער והתחיל להגיד: 'אני לא מבקש כלום רק תמצצו לי'. אמרתי לו שיש לי חבר ואני לא מעוניינת, הוא ענה שאף אחד לא אמור לדעת מה קורה פה, אנחנו בין ארבע קירות. זה לא יצא החוצה ואז הלכתי משם".

לדבריה, "הרגשתי מזעזע, נפגשתי איתו רק פעם אחת, אני מקבלת טראומה מאוד מהר, אני לא מבינה איך הם המשיכו לחזור לשם כל פעם. למרות שרע לכם אתם חוזרים בשביל אלכוהול וסמים. דיברנו על זה כל הזמן, אבל כל הזמן הוא קנה אותם מחדש. היו פעמים שהוא היה מוריד בגדים ומצמיד את איבר המין שלו לנערים שהיו אצלו. הפרשה התפוצצה לאחר שהוא אנס את אחת הנערות והיא התלוננה".